دوربین مخفی کوچک

فروش انواع دوربین مخفی کوچک جاسوسی ریز

دوربین مخفی کوچک

فروش انواع دوربین مخفی کوچک جاسوسی ریز

فروش انواع دوربین مداربسته مخفی کوچک-دوربین بیسیم وای فای -دوربین بیسیم کوچک-دوربین ریز مدابسته-دوربین جاسوسی جاسازی شده در اشیا

پیوندها

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
 
مرکز فروش ردیاب خودرو تبریز : در حال حاضر، 80 درصد از خانواده های ایرانی حداقل یک خودرو دارند. این همچنین به این معنی است که این خانواده ها در برابر تهدیدات ناشی از داشتن اتومبیل - تصادفات، سرقت ها و بیمه های سنگین آسیب پذیر هستند. با این حال، با فناوری GPS، می‌توانید موقعیت مکانی خودروی خود را همیشه پیگیری کنید.
برخی از بهترین ردیاب‌های جی‌پی‌اس برای ارائه‌دهندگان خدمات خودرو، خدمات جانبی مانند عیب‌یابی خودرو، هشدار تصادف، اعلان‌های رفتار ناایمن رانندگی، مصرف سوخت و غیره را نیز ارائه می‌دهند. همچنین، اگر یک ردیاب جی پی اس خودرو درجه یک را از یک سازنده تایید شده نصب کرده باشید، چندین شرکت بیمه تخفیف قابل توجهی در حق بیمه خودرو ارائه می دهند.
دوربین خودرو
 

 

از کجا ردیاب برای خودرو و موتور سیکلت تهیه کنیم ؟
اگر به دنبال فروشگاهی در زمینه فروش و نصب تجهیزات امنیتی برای خودرو و منزل میگردید فروشگاه اینترنتی مالکد مرکز فروش تجهیزات نظارتی و امنیتی در کشور میاشد جهت خرید و اطلاع از قیمت خرید ردیاب خودرو، ردیاب موتور سیکلت و دوربین خودرو هوشمند به وب سایت مالکد مراجعه کنید.
توجه : جهت خرید و اطلاع از قیمت ردیاب خودرو بر روی لینک قیمت ردیاب خودرو کلیک کنید و اطلاعات دقیق را به همراه قیمت در وب سایت مالکد برسی کنید.
مشاوره و خرید : 09129389225-09108515195
آدرس وب سایت : malked.com
 
ارسال ردیاب خودرو از تهران به تمام نقاط تبریز و شهر های اطرف
انواع مختلفی از ردیاب های GPS برای خودروها در بازار موجود است. برخی از آنها دارای یک قاب مغناطیسی هستند که پنهان کردن آنها را آسان تر می کند. و سایرین باید به پورت OBD2 خودروی شما متصل شوند. برخی از ردیاب‌ها فقط داده‌های مکان را جمع‌آوری می‌کنند، در حالی که برخی دیگر مجموعه‌ای جامع‌تر از اطلاعات را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد از خودروی خود و همچنین عزیزانتان مراقبت بهتری داشته باشید.

 

چگونه ردیاب GPS مناسب برای ماشین و موتور سیکلت خود انتخاب کنیم؟
 
عملکرد اصلی یک ردیاب GPS این است که موقعیت مکانی ماشین شما را در زمان واقعی به شما بدهد. این داده ها به ویژه در مواردی که شخصی که رانندگی می کند نیاز به کمک داشته باشد، مانند تصادف مفید است. اخیراً، بسیاری از خانواده‌های دارای رانندگان نوجوان یا مسن نیز به دنبال راه‌حل‌های ردیابی GPS هستند تا مطمئن شوند که با احتیاط رانندگی می‌کنند بدون اینکه دیگران را به خطر بیندازند.
ردیاب‌های GPS امروزی برای خودروها همچنین اطلاعاتی در مورد سرعت، ترمز شدید و سایر رفتارهای رانندگی ناایمن ارائه می‌دهند که به نوجوانان کمک می‌کند اهمیت رانندگی ایمن را آموزش دهند. بسیاری از ارائه دهندگان برتر جی پی اس، کمک های کنار جاده ای و ردیابی تهاجمی را در صورت تصادف خودروی شما ارائه می دهند، در نتیجه آسیب را به حداقل می رسانند و از راننده کمک می کنند - پزشکی یا موارد دیگر - که نیاز دارند.
انتخاب ردیاب GPS همیشه باید به نیاز شما بستگی داشته باشد. اگر نگران ایمنی خودروی خود در هنگام پارک کردن آن در خارج از خانه یا در یک مکان عمومی هستید، یک ردیاب جی‌پی‌اس کوچک و به راحتی پنهان شده بهترین گزینه است. این به طور کامل از سرقت جلوگیری نمی کند، اما به شما در بهبودی آسان تر و سریع تر کمک می کند.فروش دوربین خودرو هوشمند
جهت از قیمت خرید ردیاب خودرو ،دوربین خودرو و دوربین منازل به وب سایت مالکد مراجعه و انواع مدل ها را به همراه قیمت و اطلاعات کامل در وب سایت مالکد برسی کنید.
مشاوره و پشتیبانی : 091078515195-09129389225
آدرس وب سایت :
  • saman sardari
  • ۰
  • ۰

کاربرد دوربین خودرو هوشمند چیست؟

با توجه به توضیحاتی که داده‌شد، متوجه کاربرد این دوربین شده‌اید. همان‌طور که می‌دانید، خودرو یکی از سرمایه‌های افراد است که برای حفظ آن باید شرایط مختلف را بررسی کرد. همچنین مشخص شدن آسیب‌های وارد شده هنگام پارک بودن خودرو نیز اهمیت دارد. برخی از افراد در صورت برخورد با خودروی گران قیمت، فرار کرده و نمی‌توان پیگیری‌های لازم را انجام داد.

دوربین ماشین یک ابزار کاربردی، برای این است که در صورت حادثه و تصادف قیمت دوربین خودرو  از چگونگی وارد شدن آسیب اطلاع پیدا کرد. البته به راحتی می‌توان حادثه را به صورت مستند پیگیری کرد.
ثبت وقایع جاده‌ای

هنگامی‌ که در حال رانندگی هستید، ممکن است که اتفاقات زیادی رخ دهد که در برخی از موارد، فیلمرداری این وقایع کاری ضروری است. اگر خودرو شما در جاده با یک شی یا خودرو دیگر تصادف کند؛ به راحتی با در دست داشتن فیلم دوربین خودرو خود، می‌توانید، روند را تسریع کرده و این فیلم را به پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل دهید. استفاده از دوربین در بسیاری از کشور‌ها رایج شده و بیشتر راننده‌ها برای اثبات تصادف‌های خود از این روش استفاده می‌کنند.
دوربین دنده عقب

در بیشتر مدل‌های دوربین خودرو یک لنز کوچک تعبیه شده‌است که می‌توان از آن برای دوربین دنده عقب، استفاده کرد. بدین گونه که دوربین، باید روی سپر عقب خودرو نصب شود. برق دوربین از چراغ دنده عقب خودرو تامین می‌شود. هنگامی ‌که دنده خودرو به حالت دنده عقب قرار می‌گیرد، دوربین به صورت اتوماتیک روشن می‌شود و شروع به فیلمبرداری خواهد کرد. تصویر عقب خودرو بر روی نمایشگر ماشین نمایش داده می‌شود و به راحتی می‌توان به تصاویر عقب خودرو اشراف داشته‌باشید.

همچنین پارک کردن ماشین برای راننده‌هایی که به تازگی پشت اتومبیل خرید دوربین خودرو می‌نشینند، می‌تواند بسیار کمک کنند. به طوری که محدوده پارک برای راننده مشخص شده و به راحتی شرایط پارک خودرو فراهم می‌شود.
ویژگی‌های دوربین خودرو چیست؟

دوربین خودروها در مدل‌های مختلفی طراحی شده‌اند؛ دوربین مداربسته خودرو هر کدام از آنها یکسری ویژگی و قابلیت‌های گوناگون دارند. هنگام خرید دوربین ماشین به امکانات آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.
تصویر برداری در شب

در بیشتر دوربین‌های طراحی شده، LED‌های مادون قرمز در اطراف دوربین  قیمت دوربین خودرو نصب شده‌اند؛ که با تاریک شدن هوا، نگرانی برای کیفیت ضبط تصویر نداشته‌باشید. در حقیقت این LED‌ ها نور را برای محیط فراهم خواهند کرد. به این ویژگی دید در شب گفته‌می‌شود.

دوربین کوچک رم خور

دوربین مداربسته مخفی

دستگاه شنود

شنود مخفی صدا

کوچکترین دستگاه شنود

دوربین وای فای

دوربین لامپی چرخشی

قیمت دوربین لامپی چرخشی


منبع تغذیه دوربین خودرو

دوربین‌های خودرو یک باتری دارند که تا چند ساعت می‌تواند به صورت مداوم تصاویر را ضبط کنند. به طور حتم باتری به تنهایی برای یک مسافرت کافی نیست و برای برطرف کردن این نیاز از منبع برق ماشین استفاده می‌شود و زمان خاموش بودن خودرو، از باتری ماشین استفاده می‌شود.
دارای سنسور ضد لرزش

لرزش و تکان بر روی کیفیت تصویر برداری، تاثیر گزار است و می‌تواند، کیفیت را کاهش دهد. همچنین خودرو در برخی از مسیر‌ها و جاده‌ها ممکن است که دچار لرزش شود. با استفاده از قابلیت سنسور ضد لرزش، دیگر نگرانی برای ضبط تصاویر وجود ندارد. در این قابلیت دوربین ماشین کیفیت یکسانی برای ضبط تصاویر، هنگام پارک و هنگام رانندگی ارائه می‌کند.
حافظه دوربین خودرو چیست؟

دوربین‌های خودرو در مدل‌های گوناگون دوربین خودرو سیم کارتی و با حافظه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به بازار ارائه شده‌اند. دوربین ماشین علاوه بر این در بعضی از مدل‌ها می‌توان بعد از پر شدن حافظه، فیلم‌های جدید را بر روی فیلم‌های قدیمی‌تر که لازم ندارید، ضبط کنید. علاوه بر ضبط تصاویر، می‌توانید این تصاویر را بر روی گوشی خود نیز مشاهده کنید.دوربین ماشین سیم کارت خور
دوربین خودرو برای چه کسانی لازم است؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که دوربین دوربین خودرو سیم کارت خور خودرو برای تمام دوربین خودرو سیمکارتی ماشین‌ها مورد نیاز است و با توجه به اینکه حادثه هیچ وقت خبر نمی‌کند؛ بهتر است که برای ایمنی بیشتر و جبران خسارت‌های احتمالی از دوربین خودرو استفاده کرد. دوربین‌های ماشین با توجه به کاربردهای چندگانه‌ای که دارند، می‌توانند، جزو یکی ابزار‌های اساسی برای خودرو محسوب شوند.
انواع دوربین‌های مدار بسته خودرو

جی پی اس خودرو

دوربین‌های مدار بسته خودرو از نظر: ظاهری، اندازه، فضای ذخیره سازی(حافظه) و محل قیمت جی پی اس خودرو  نصب تفاوت‌هایی دارند. برخی از این دوربین‌ها در پشت اتومبیل و برخی دیگر در جلو خودرو نصب می‌شوند، هرچند که مدل‌هایی هم وجود دارند که به آینه جلو نصب خواهند شد. بهتر است که با توجه به نیاز‌های خود خرید ردیاب خودرو و ویژگی‌های مد نظر خود، دوربین مناسب را انتخاب کنید.
دوربین ۳۶۰ درجه فروش دوربین مداربسته

دوربین خودرو ۳۶۰ درجه دارای ۴ عدد دوربین است که زیر آینه بغل، روی سپر عقب خودرو و روی سپر جلوی خودرو قرار می‌گیرد. شرایط دید با زاویه ۳۶۰ درجه بر روس مانیتور خودرو برای راننده فراهم خواهد شد. استفاده از این دوربین‌ها به علت اینکه دید راننده را در تمام ابعاد در نظر گرفته‌است، بسیار کاربردی بوده و می‌توان به راحتی خرید دوربین مداربسته در مکان‌های باریک پارک خودرو را انجام داد. استفاده از دوربین خودرو ۳۶۰ درجه علاوه بر اینکه تصاویر را ضبط می‌کند با کیفیت عالی می‌تواند به صورت آنلاین بر روی گوشی موبایل هم مشاهده کرد. قیمت دوربین مداربسته
محل نصب دوربین خودرو

محل نصب دوربین خودرو دوربین مداربسته سیمکارتی

از دیگر ویژگی‌های دوربین ماشین 360 درجه، می‌توان به تشخیص صدا اشاره کرد. دوربین 360 درجه خودرو دارای Gps  نیز است که در زمان سرقت، ردیابی اتومبیل را امکان پذیر می‌کند.دوربین مداربسته سیم کارت خور

حال با توجه به اینکه شاید برخی از افراد تمایل نداشته باشند که از دوربین ماشین استفاده کنند، ما به آنها پیشنهاد می‌دهیم که بیمه سرقت خودرو را خریداری کنند.
خودرو چگونه به سرقت می‌رود؟

شکستن شیشه خودرو یکی از راحت‌ترین روش‌هایی است دوربین سیم کارت خور که خودرو را می‌توان سرقت کرد. این روش با ابزار مخصوصی انجام می‌شود؛ حتی صدای شکستن شیشه هم احساس نخواهد شد. موارد مختلف دیگری هم برای جلوگیری از سرقت خودرو وجود دارد که می‌توان به آن ها اشاره کرد. این موارد عبارتند از:

    خودرو را در مکان‌های تاریک و بدون چراغ پارک کنید.
 

  • saman sardari
  • ۰
  • ۰

  

Wireless security camera یا به اختصار دوربین مداربسته بیسیم یکی از انواع دوربین های مداربسته امنیتی هستند که پروسه ارسال اطلاعات ویدئویی یا تصاویر را از یک نقطه به نقطه ای دیگر انجام می دهند. دوربین مداربسته بیسیم به منظور تامین برق مورد نیاز دستگاه نیاز است از کابل های مناسب استفاده کنیم از این رو می توان گفت یک دوربین مداربسته بی سیم کاملا بی سیم نیست.

آنچه که سبب محبوبیت دوربین های مداربسته بی سیم در میان کاربران شده است،

دوربین مداربسته بیسیم با پوشش 360 درجه آن است که می تواند به طور همزمان به عنوان 4 دوربین مداربسته عمل کند. چنانچه قصد نصب دوربین مداربسته برای منازل خود را داشته باشید یک دوربین مداربسته 360 درجه می تواند به لحاظ اقتصادی، مفید و کارامد باشد. از مزایای این محصولات می توان به انتقال تصاویر بر روی تلفن همراه اشاره نمود.
دوربین مداربسته بیسیم رم خور

 

قیمت پایین این محصولات و کاهش زمان نصب و همچنین سهولت نصب و راه اندازی آن هاست. در موقعیت هایی که امکان کابل کشی و نصب دوربین مداربسته وجود نداشته باشد  یک دوربین مداربسته بی سیم می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

در حال حاضر دوربین های مداربسته دیجیتالی در بازار تجهیزات نظارت تصویری وجود دارند که دوربین آهنربایی SQT شما با توجه به نیاز محیط می توانید محصول مورد نظر را خریداری نمایید.دوربین مداربسته وای فای
هرآنچه که باید درباره دوربین مداربسته بیسیم بدانید
وای فای و وایرلس چه تفاوتی دارند؟

در ابتدا بهتر است بدانید وای فای با وایرلس چه تفاوتی دارد؟ عموما وای فای بدوربین مداربسته بیسیم با پوشش 360 درجه آن است که می تواند به طور همزمان به عنوان 4 دوربین مداربسته عمل کند. چنانچه قصد نصب دوربین مداربسته برای منازل خود را داشته باشید یک دوربین مداربسته 360 درجه می تواند به لحاظ اقتصادی، مفید و کارامد باشد. از مزایای این محصولات می توان به انتقال تصاویر بر روی تلفن همراه اشاره نمود.
دوربین مداربسته بیسیم رم خوره یک شبکه محلی وایرلس اطلاق می شود که استاندارد آن را در هنگام راه اندازی روتر انتخاب می کنید. دوربین مداربسته بیسیم چرخشی اما وایرلس به معنای یک اتصال بی سیم است که برای مثال توسط یک کمپانی تلفن همراه برای شبکه های بی سیم موبایل یا لپ تاپ ها استفاده می شود.

دوربین داهوا در دیجی داهوا مرکز اصلی دوربین دوربین وای فای داهوا در ایران
قیمت دوربین مداربسته بی سیم

دوربین مداربسته بیسیم در کنار دستگاه ضبط کننده تصاویر در کنار یکدیگر یک سیستم مداربسته را تشکیل می دهند. امکانات مختلف این محصول به شما امکان می دهد تا در آینده قادر به افزودن دستگاه شنود تعدادی دوربین مداربسته به سیستم داشته باشید. برای نصب و راه اندازی یک سیستم مداربسته بی سیم نیاز است تا تعدادی کابل کشی انجام گیرد بنابراین نیاز به نصاب دوربین مداربسته خواهید داشت. به علاوه نیاز دارید تا برخی از متعلقات دوربین دستگاه شنود مخفی مداربسته نظیر فیش ها، هارد، آداپتور و … را برای برخی مدل ها خریداری نمایید. شما می توانید به منظور اطلاع از قیمت دوربین مداربسته بی سیم با کارشناسان ما در مرکز دوربین مداربسته ایران تماس حاصل نمایید.

دوربین مداربسته بیسیم

آنچه در مورد دوربین مداربسته بی سیم جالب توجه است آن است که دوربین لامپی چرخشی شما به امکانات بسیار پیچیده ای برای راه اندازی یک سیستم مداربسته بی سیم نخواهید داشت. از آنجایی که دوربین مداربسته پروسه دریافت، فشرده سازی و ضبط تصاویر توسط دوربین مداربسته انجام می گیرد. از این رو چنانچه برای پروژه های کوچک نیاز به راه اندازی یک سیستم مداربسته با نهایتا 4 دوربین مداربسته دارید، انتخاب دوربین مداربسته بیسیم می تواند گزینه ای بسیار مقرون به صرفه برای شما باشد.
انواع دوربین مداربسته بیسیم

حال که تا حدودی با دوربین های مداربسته بی سیم آشنا شدید دوربین مداربسته لامپی  در این قسمت به بررسی انواع دوربین مداربسته خواهیم پرداخت.
دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین بی سیم چرخشی یکی از انواع دوربین های خرید دوربین لامپی  دوربین مداربسته بیسیم با پوشش 360 درجه آن است که می تواند به طور همزمان به عنوان 4 دوربین مداربسته عمل کند. چنانچه قصد نصب دوربین مداربسته برای منازل خود را داشته باشید یک دوربین مداربسته 360 درجه می تواند به لحاظ اقتصادی، قیمت دستگاه شنود مفید و کارامد باشد. از مزایای این محصولات می توان به انتقال تصاویر بر روی تلفن همراه اشاره نمود.
دوربین مداربسته بیسیم رم خور

مداربسته بی سیم است که می توان آن را به عنوان نمونه یک دوربین کامل معرفی نمود. یکی از قابلیت های این محصول، عدم نیاز به تجهیزات اضافه از جمله دستگاه ضبط کننده تصاویر است بنابراین می تواند هزینه ها را به میزان چشمگیری کاهش دهد. علاوه بر آن، در این دوربین های مداربسته دیگر نیاز به کابل کشی های پیچیده نیست و برای راه اندازی دستگاه تنها به کابل برق نیاز خواهید داشت. این دوربین قیمت دوربین لامپی چرخشی  مداربسته قادر است تا بر روی بستر اینترنت، روند انتقال تصاویر را انجام دهد و به این شکل قادر هستید تا در هر زمانی، تصاویر را بر روی تلفن همراه خود دریافت کنید.خرید دوربین لامپی چرخشی

می توان گفت مهم ترین ویژگی دوربین مداربسته بیسیم چرخشی، لنز دستگاه است که سبب می شود زاویه دید بهتری در اختیار داشته باشد. هم چنین می توانید جهت دوربین را به کمک نرم افزار دستگاه تغییر دهید. به منظور چرخش لنز دوربین مداربسته از موتورهای قدرتمندی بهره گرفته می شود.

دوربین مداربسته بیسیم خرید دستگاه شنود

دوربین مداربسته بیسیم با پوشش 360 درجه آن است که می تواند به طور همزمان به عنوان 4 دوربین مداربسته عمل کند. چنانچه قصد نصب دوربین مداربسته برای منازل خود را داشته باشید یک دوربین مداربسته 360 درجه می تواند به لحاظ اقتصادی، مفید و کارامد باشد. از مزایای این محصولات می توان به انتقال تصاویر بر روی تلفن همراه اشاره نمود.
دوربین مداربسته بیسیم رم خور

دوربین مداربسته بیسیم با پوشش 360 درجه آن است که می تواند به طور همزمان به عنوان 4 دوربین مداربسته عمل کند. چنانچه قصد نصب دوربین مداربسته برای منازل خود را داشته باشید یک دوربین مداربسته 360 درجه می تواند به لحاظ اقتصادی، مفید و کارامد باشد. از مزایای این محصولات می توان به انتقال تصاویر بر روی تلفن همراه اشاره نمود.
دوربین مداربسته بیسیم رم خور


دوربین مداربسته بیسیم لامپی فروش دستگاه شنود

این محصول نیز یکی دیگر از انواع دوربین های بیسیم است که در بازار تجهیزات خرید دوربین اس کیو تی  نظارت تصویری ایران با نام دوربین لامپی، دوربین جاسوسی یا دوربین مخفی شناخته می شود. این دوربین ها دارای شباهت بسیار زیادی به یک لامپ معمولی هستند و امکان تصویر برداری را به صورت 360 درجه در اختیار شما قرار می دهند.

این دوربین مداربسته بیسیم پروسه تصویربرداری دوربین مداربسته کوچک را با تکنولوژی Wifi انجام می دهد و تمامی تصاویر دریافتی را بر روی کارت حافظه خود ذخیره می نماید. یکی از نکات جالب توجه در مورد این محصول، سهولت نصب و راه اندازی آن است. تنها کاری که شما می بایست انجام دهید، قرار دادن این دوربین مداربسته دوربین مداربسته مخفی در سرپیچ لامپ است. پس از نصب آن دوربین مداربسته و زدن کلید، دوربین مداربسته شروع به کار کرده و امکان نمایش تصاویر بر روی تلفن همراه فراهم می سازد.

دوربین مداربسته بیسیم
دوربین بیسیم  360 درجه

پانورامیک دوربین های مداربسته ای هستند که امکان دید بسیار وسیعی خرید دوربین مخفی در اختیار شما قرار می دهند. یک دوربین مداربسته دوربین اس گکیو تی  بیسیم در بهترین حالت قرارگیری و نصب می تواند زاویه دید با پوشش 360 درجه در اختیار شما قرار دهد. این دوربین ها قابلیت نصب به صورت دیواری و یا سقفی را امکان پذیر می سازند. دوربین مداربسته Fisheye یا چشم ماهی نیز نوع دیگری از دوربین های مداربسته بی سیم هستند که قیمت دوربین aqt برای نصب و استفاده

در محیط های مختلفی از جمله دفاتر اداری، شرکت ها، سالن ها و … بسیار مناسب هستند. مزیت خرید دوربین کوچک دوربین مداربسته بیسیم با پوشش 360 درجه آن است که می تواند به طور همزمان به عنوان 4 دوربین مداربسته عمل کند. چنانچه قصد نصب دوربین مداربسته برای منازل خود را داشته باشید یک دوربین مداربسته 360 درجه می تواند به لحاظ اقتصادی، مفید و کارامد باشد. از مزایای این محصولات می توان به انتقال تصاویر بر روی تلفن همراه اشاره نمود.
دوربین مداربسته بیسیم رم خور

در ب

  • saman sardari
  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته چیست ؟ راهنمای انتخاب و اهداف استفاده از آن

از متداولترین ابزارهایی که در بسیاری از مکانها دیده می شود دوربین مداربسته است. حال دوربین مداربسته چیست ؟ سیستمی کارا که به سرعت در بین گروه های مختلف محبوبیت پیدا کرده است.دوربین مداربسته سیم کارت خور  گرچه این محبوبیت در ابتدا به کندی بدست آمد. اما به تدریج با افزایش قیمت دوربین مداربسته قابلیتها توانست علاوه بر کاربرد فقط نظارتی به طور محدود، کاربردهای تشخیصی و نظارتی با گستره بیشتر نیز داشته باشد.
عبارت دوربین مداربسته چیست ؟

دوربین مداربسته یا همانClosed Circuit Television که به اختصار CCTV است، در اصطلاح تلویزیون مدار بسته ترجمه شده است. به صورت کلی می توان به آن سیستم نظارت تصویری گفت. از این سیستم برای انتقال سیگنال تصویر به نقطه ای خاص استفاده می شود. همان طور که از نامش پیداست در مدار بسته و بر خلاف تلویزیون قیمت دوربین سیم کارتی سیگنال آن به طور آزاد توزیع نمی شود. سیگنال در یک شبکه بسته ما بین دوربین، دستگاه ضبط و نمایشگر (مانیتور یا تلویزیون) منتشر می گردد.
اهداف استفاده از دوربین مداربسته

از این سیستم اغلب برای نظارت دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارتی  در مناطقی که نیازمند امنیت است، استفاده می شد. حال این اهداف در جهت بهبود و بالا بردن راندمان کاری و کاهش هزینه ها و… تغییر یافته اند. به طور مثال دوربین در فروشگاه صرفاً جهت نظارت بر مشتریان و پیشگیری از سرقت و سوء رفتار نصب می شد. در حالیکه امروزه قابلیتهای این سیستم در فروشگاه ها می تواند تأثیر زیادی بر میزان فروش و خرید دوربین مداربسته سود حاصل از آن داشته باشد.

بسیاری از ادارات، خیابان ها و حتی خانه ها به چنین فناوری مجهز هستند. با توجه به اهداف مختلف از دوربین با قابلیتهای متنوع مورد استفاده افراد است. قابلیت تشخیص چهره در دوربین دوربین مداربسته سیم کارتی های مداربسته این امکان را به مجموعه یا سازمان می دهد که از چهره کارکنان خود کتابخانه ای داشته باشد. با استفاده از آن، اجازه ورود و خروج با شناسایی هر فرد داده می شود.

دوربین مداربسته با قابلیت شمارش افراد مدیریت و نظارت را در مکان های شلوغ و پرتردد آسان و هدفمندتر می کند. با جمع آوری اطلاعات از این نوع دوربین ها تصمیمات بهتری در توزیع نیروی انسانی در مواقع نیاز اتخاذ می شود. سایر فناوری ها همچون قابلیت دید در شب، قابلیت تشخیص نفوذ، قابلیت تشخیص دوربین سیم کارتی ارزان حرکت، WDR و صدها نوآوری دیگر کار نظارت و اهداف امنیتی را بسیار آسانتر از همیشه کرده است.
اجزا سیستم دوربین مداربسته چیست ؟

در حالت کلی و به زبان ساده دوربین بخشی از یک سیستم مداربسته است که از طریق کابل تصاویر را به جز دیگر انتقال می دهد. دریافت کننده تصاویر می تواند تصاویر را ضبط و نمایش دهد. براساس نوع سیستم انتخابی اجزا در انواع متفاوتی هستند.

    دوربین مداربسته: دریافت تصاویر از مکان مورد نظر و ارسال آن به سرور به عهده آن است.
    سرور: در مداربسته دستگاه سرور (DVR یا NVR) تصاویر ارسال شده از دوربین ها را دریافت و ثبت می کند. امکان مدیریت آنها را نیز فراهم می آورد.
    حافظه یا هارددیسک: ضبط تصاویر در سرور را میسر می سازد.
    کابل: اتصال دهنده دوربین به سرور.
    منبع تغذیه: برای تأمین برق دوربین قیمت دوربین مداربسته سیم کارتی ها نیاز به منبع تغذیه ایست که ولتاژ برق شهر را به 12 ولت تغییر دهد.
    کابل برق: اتصال دهنده دوربین ها و منبع تغذیه.
    اتصالات: اتصال کابلها به تجهیزات دوربین خورشیدی سیم کارتی مدار بسته از طریق سوکتهای مخصوص.

دوربین مداربسته چیست
دوربین مداربسته چیست
دستگاه های ضبط VCR

یکی دیگر از پیشرفتهای مهم در تاریخ دوربین مدار بسته در دهه 1990 رخ داد، هنگامی که فروش دوربین مداربسته استفاده از فناوری Multiplexing در دسترس قرار گرفت. این فناوری اجازه می دهد تا سیگنال های ویدئویی از دوربین های مدار بسته مختلف در یک مانیتور ترکیب و نمایش داده شوند.

به عنوان مثال که اگر یک شرکت دارای چهار دوربین مداربسته مخفی دوربین امنیتی باشد، هرکدام از سیگنال های ویدئویی توسط مولتی پلکسر یکی شده و در یک نوار ضبط می شوند. این موضوع راه حل های دوربین مدار بسته را کارآمد تر کرده و به افزایش محبوبیت آنها کمک کرده است.
دوربین مداربسته چیست
روی کار آمدن دستگاه های DVR

با پیشرفت در فناوری دیجیتال، دستگاه های VCR با ضبط کننده های دیجیتال با نام DVR جایگزین شدند. این دستگاه های ضبط توانستند سیستم های دوربین مدار بسته را ساده تر و کاربر پسند تر کنند.

اکنون فناوری مولتی پلکسرها در این دستگاه ها ادغام شده اند و کار نصب و راه اندازی سیستم ها آسان تر شده است. همچنین دستگاه های DVR نیاز به نوارهای ویدئویی را نیز برطرف کرده اند و سازمان ها دیگر برای ذخیره اطلاعات نیازی به جمع آوری و نگهداری نوارها ندارند.
دوربین مداربسته چیست
دستگاه های NVR و دوربین های تحت شبکه

تکنولوژی به کار رفته در دوربین مداربسته در ابتدا خرید دوربین مداربسته پنل خورشیدی از نوع آنالوگ بود. با پیشرفت تکنولوژی توسعه دهندگان این سیستم ها دست به ابداع فناوری با عنوان فناوری تحت شبکه زدند.و دوربین هایی را روانه بازار کردند که مطابق با استانداردهای شبکه کار می کردند.

اولین دوربین تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت AXIS به بازار معرفی شد. در کنار دوربین های تحت شبکه، دستگاه های ضبط NVR نیز به عنوان دستگاه ذخیره ساز تحت دوربین سیم کارت خور خورشیدی شبکه معرفی گردید. سیستم های تحت شبکه توانستند تصاویری ارائه کنند که از لحاظ کیفیت تفاوت فاحشی با دوربین های آنالوگ داشت و از این رو محبوبیت زیادی پیدا کردند.
انواع تکنولوژی دوربین مداربسته چیست ؟

انواع مختلفی از دوربین دوربین مداربسته کوچک های مدار بسته وجود دارند که با تکنولوژی های متفاوتی تولید می شوند. هر کدام از این مدل ها مناسب برای کاربری ها و مکان های مختلفی هستند و خرید دوربین مداربسته متناسب با نیاز کاربر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به طور کلی دوربین های مداربسته از نظر نوع تکنولوژی در سه دسته دوربین پنل خورشیدی زیر قرار می گیرند.

    دوربین مداربسته آنالوگ

اولین دوربین های خرید دوربین مخفی مداربسته بر پایه سیستم آنالوگ خرید دوربین مداربسته ساخته شدند و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند. تکنولوژی به کار رفته در این دوربین ها بسیار قدیمی بوده و در

  • saman sardari