دوربین مخفی کوچک

فروش انواع دوربین مخفی کوچک جاسوسی ریز

دوربین مخفی کوچک

فروش انواع دوربین مخفی کوچک جاسوسی ریز

فروش انواع دوربین مداربسته مخفی کوچک-دوربین بیسیم وای فای -دوربین بیسیم کوچک-دوربین ریز مدابسته-دوربین جاسوسی جاسازی شده در اشیا

پیوندها

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته کوچک

دوربین چرخشی و تعقیب سوژه از نظر دریافت تصاویر ، ذخیره تصاویر دوربین فیلمبرداری کوچک روی مموری کارت و انتقال صدا و تصویر همانند دوربین های چرخشی دیگر بوده با 2 قابلیت فوق العاده که اولی کیفیت تصویر بی نظیر و خیره کننده آن است که با سنسور 6 مگاپیکسل قابلیت ارائه کیفیت فول اچ دی را دارد و قابلیت فوق العاده دوم سنسور تشخیص حرکت و قابلیت تعقیب سوژه  دوربین مخفی یاب

خرید شنود یاب را دارد در واقع این سیستم دوربین ریز جاسوسی بعد از نصب در محیط در صورتی که شخصی دوربین مخفی و شنود یاب وارد تصویر شود دستگاه آن را تشخیص داده و در جهت حرکت شخص گردش می کند..

دوربین مداربسته لامپی

این دستگاه از نظر دریافت تصاویر ، ذخیره تصاویر روی مموری کارت و انتقال صدا فروش دزدگیر اماکن و تصویر همانند دوربین های چرخشی دیگر بوده با 2 قابلیت فوق العاده که اولی کیفیت تصویر بی خرید دزدگیر منزل  نظیر و خیره کننده آن است که با سنسور 6 مگاپیکسل قابلیت ارائه کیفیت فول اچ دی را دارد و قابلیت فوق العاده دوم سنسور تشخیص حرکت و قابلیت تعقیب سوژه را دارد در واقع این سیستم بعد از نصب در محیط در صورتی که شخصی وارد تصویر شود دستگاه آن را تشخیص داده و در جهت حرکت شخص گردش می کند..

دوربین مداربسته ارزان قیمت

این دستگاه به راحتی با آداپتور برق راه اندازی می شود و با توجه به برق 5 ولت می توان آن را با پاور بانک های موبایل نیز راه اندازی کرد و یا از آن به عنوان باتری پشتیبان استفاده کرد.
فروش دزدگیر اماکن
به صورت کلی دستگاه جدید دارای قابلیت های زیر می باشد:
مشخصات فیزیکی

ابعاد : 130*130*100 میلی‌متر
وزن : 550 گرم

ردیاب شخصی کوچک جاسوسی

نوع اتصال : بی‌سیم (Wi-Fi) , باسیم (LAN)
نوع حسگر تصویر : CMOS
مشخصات حسگر تصویر: 6mp cmos sensor
نوع لنز : fix
فاصله کانونی : 3.6mm
رزولوشن‌های تصویر : 1080*1920
سرعت فیلم‌برداری : 30fps
قابلیت چرخش: افقی و عمودی
قابلیت بزرگنمایی دیجیتال : دارد
سنسور تشخیص حرکت
سنسور تشخیص چهره
 
دوربین مداربسته مخفی کوچک زاویه دید : 95 درجه
دید در شب : دارد
توضیحات قابلیت دید در شب : تکنولوژی دید در شب 15 متری با فیلتر IR
قابلیت ضبط صدا : دارد
شیار کارت حافظه : دارد
کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی : تا 128 گیگابایت
پروتکل‌ها : onvif
منبع تغذیه : 5ولت 2 آمپر
قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های : windows, android, ios
اقلام همراه : آداپتور, دفترچه راهنمای فارسی وبرا , پایه دیواری

  • saman sardari
  • ۰
  • ۰

دوربین لامپی ارازن قیمت

قیمت مناسب

اگر قیمت دوربین مداربسته لامپی را با سایر دوربین های دوربین مداربسته لامپی تحت شبکه مقایسه ای اجمالی کنید به آسانی خواهید دید که خرید دوربین لامپی بسیار مقرون به صرفه است . در حال حاضر یک دوربین شبکه ساده بدون درگاه مموری و وای فای تقریبا 2 برابر دوربین لامپی قیمت دارد .

آموش نصب دوربین مداربسته لامپی

زاویه دید دوربین لامپی به صورتی است کل محیط را بصورت 360 درجه دید کامل دارد . در خرید دوربین های لامپی از لنز فیشای استفاده شده که در آن واحد زاویه دید 4 دوربین مداربسته را به شما خواهد داد.

بیسیم ( وای فای )

دوربین های لامپی دارای وای فای داخلی است که به کاربر اجازه می دهد تصویر دوربین را بوسیله اتصال مستقیم یا اتصال اینترنتی مشاهده نمایند.


دوربین مداربسته ارزان قیمت

دوربین های لامپی علاوه بر فیلمبرداری و ارسال تصاویر زنده می تواند تصاویر دوربین مداربسته ارزن را بر روی مموری مارک ذخیره کند . این ذخیره سازی بصورت 24 ساعته یا با تشخیص حرکت مقدور است.

اپلیکیشن مدیریت و مشاهده تصاویر

با نصب اپلیکیشن دوربین های لامپی بر روی تلفن همراه فروش دوربین مداربسته ارزان خود می توانید علاوه بر مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده , مدیریت کاملی بر روی دوربین خود داشته باشید . اپلیکیشن دوربین لامپی بر روی اندروید و آیفون قابل نصب است.

پکیج دوربین مداربسته ارزان قیمت

دوربین های لامپی می توانند حرکت را در محیط تشخیص دهند پکیج دوربین مداربسته و بسته به تنظیمات اتخاذ شده هنگام تشخیص حرکت فیلم را ضبط کرده یا به تلفن همراه مالک دستگاه نوتیفیکیشن دهند.

ردیاب شخصی کوچک

دوربین های لامپی علاوه بر دریافت و ذخیره صدا این امکان را ردیاب شخصی به شمذا خواهند داد که بوسیله اپلیکیشن از طریق اسپیکر دوربین صحبت کنید .

نصب بدون سیم کشی

بزرگترین مزیت دوربین لامپی نصب آسان و بدون سیم کشی آن است . دوربین بدون نیاز به برق دوربین های لامپی بدون نیاز به حتی یک متر کابل کشی بر روی سرپیچ لامپ نصب شده و به راحتی می توانید آن را راه اندازی نمایید

راه اندازی آسان

تقریبا تمامی خریداران دوربین های لامپی  دوربین مداربسته بدون نیاز به برق با هر سطح از دانش در مورد دوربین های مداربسته , دوربین لامپی را خود نصب می کنند و نیازی به حضور نصاب نمی بینند.
معایب دوربین لامپی

دستگاه دوربین یاب و شنود یاب

دوربین های مداربسته تحت شبکه و آنالوگ برای دوربین مداربسته بدون نیاز به برق  آنکه بتوانند تصاویر خود را ذخیره کنند به دستگاه های رکوردر نیاز دارند . با قرار گیری یک عدد یا بیشتر هارد دیسک درون دستگاه رکوردر تصاویر دریافتی توسط دوربین به مدت طولانی ( 1 تا 4 ماه یا بیشتر ) بایگانی می شود. در دوربین های لامپی امکان اتصال به دستگاه رکوردر وجود ندارد و ذخیره تصاویر بر روی مموری کارت انجام می پذیرد و با توجه به محدود بودن مموری کارت ها, مدت ضبط دوربین نیز محدود است . شنود یاب حرفه ای بعنوان مثال برای دوربین هایی که دستگاه دوربین مخفی یاب از مموری 64 گیگ پشتیبانی می کنند حداکثر مدت ضبط 30 روز است که در کاربری های خانگی و تجاری مدت زمانی مناسبی است اما در کاربرد های نظامی و صنعتی مدت زمان های بیشتری مورد نیاز است.

بنر ام دوربین دار هیترون در محیط های مختلف

دوربین مداربسته مخفی کوچک

در نگاه اول و با توجه به شکل ظاهری دوربین مدار بسته لامپی تصور می شود که  دوربین مداربسته کوچک فلسفه ساخت این دوربین مداربسته , طراحی نوعی دوربین مخفی یا دوربین جاسوسی بوده! اما قطعا این چنین نیست.

در واقع سازندگان دوربین مداربسته لامپی دوربین مداربسته کوچک این دوربین را بدلیل بی نیاز کردن مصرف کنندگان از نصب توسط نصاب این دوربین را به سرپیچ دار طراحی کرده اند. برای نصب دوربین مدار بسته لامپی نیاز به سیم کشی برق برای تغذیه دوربین لامپی نیست و استفاده از سیم ها و سرپیچ های موجود در ساختمان کار را بسیار آسان و سریع کرده.

قطعا اگر قصد تولید کنندگان و مهندسین طراح دوربین مداربسته لامپی تولید دوربین مخفی بود بصورتی دوربین کوچک آن را می ساختند که به هیچ وجه نود آن را از لامپ تشخیص داد.
دوربین مداربسته کوچک جاسوسی

انواع گوناگون دوربین مداربسته WiFi لامپی از نظر شکل ظاهری همه شبیه به لامپ هستند. بعضی دارای لنز 90 درجه و برخی دارای لنز 360 درجه فیشای هستند که به طبع لنز های با زاویه دید 360 درجه از نظر کارایی بهترین عملکرد را دارد.

تفاوت دیگر انواع دوربین های لامپی درساعت مچی دوربین دار  پشتیبانی از حافظه جانبی است . معمولا همه انواع  دوربین لامپی از حافظه Micro SD با ظرفیت های 32 گیگ , 64 گیگ و حتی 128 گیگ پشتیبانی می کنند. برای اطلاع از میزان کارت حافظه مورد قبول دوربین مدار بسته لامپی کاتالوگ دوربین را مطالعه نمایید.

مهمترین وجه تمایز انواع دوربین   مداربسته لامپی میزان کیفیت تصویر شارژر دوربین دار     دوربین فلتی ساعت مچی دوربین دار و شفافیت تصویر است. مدل های متنوعی از دوربین های لامپی با قیمت های متفاوت وجود دارد که این تفاوت قیمت عمدتا در اثر سطح کیفیت تصویر تعیین می شود. بهترین نوع دوربین مدار بسته لامپی در حال حاضر انواع Full HD هستند.

یکی از پارامتر های مهم دوربین لامپی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید شرکت سازنده یا بهتر بگویم نرم افزار شرکت سازنده است. تصاویر زنده و ضبط شده دوربین لامپی را بر روی نرم افزار یا برنامه اندروید یا iOS گوشی تلفن همراه خود مشاهده خواهید کرد. روان بودن , آپشن دار بودن و قابلیت استفاده آسان از اپلیکیشن از مهمترین پارامتر های یک برنامه موبایل خوب برای دوربین های لامپی است.
دوربین فلتی s06
مهمترین نرم افزار های دوربین لامپی در حال حاضر برنامه V380 S , برنامه iCSEE و برنامه VR CAM است که بیشترین نصب را در ایران داشته.

  • saman sardari
  • ۰
  • ۰

دوربین بیسیم کوچک

دوربین مداربسته چرخشی 

دوربین چرخشی بیسیم دو آنتن IP camera نسل جدید دوربین‌های مداربسته هستند که شما را از دستگاه DVR بی‌نیاز می‌سازندمزیت و برتری این دوربین نسبت به دوربین های مداربسته نیاز نداشتن به IP STATIC و نصب سریع بدون نیاز به متخصص در کمتر از چند دقیقه و قابلیت جابه جای راحت و سریع ان به مکان دیگر میباشد که در حال حاضر دوربین مداربسته انالوگ دیگر جایگاهی در بازار نداشته و رفته رفته تمام دوربین ها جای خود را به دوربین های تحت شبکه میدهند.
نرم افزار دوربین چرخشی

قیمت دوربین مداربسته مخفی برای منزل 

همانطور که بیان شد از آنجایی که این محصولات برای تحقق اینترنت اشیاء و هوشمندسازی اماکن ساخته شده‌اند، هزینه نصب دوربین در منزل  اپلیکیشن آن‌ها طوری طراحی شده که شما می‌توانید تمام محصولات مربوطه سازنده را تحت یک اپلیکیشن و یکپارچه مدیریت نمایید. همه این‌ها به این معنی است که شما در دروازه ورود به اینترنت اشیاء قرار دارید.

خرید دوربین مخفی 

این دوربین میتواند به صورت وایرلس  دوربین مداربسته منزل به مودم وصل شود و تصاویر ضبط شده و زنده خود را با صدا و بدون نیاز به هیچ گونه لوازم جانبی به تمامی نقاط دنیا ارسال کند واین محصول دو آنتن نسبت به تک آنتن قابلیت سیگنال دهی بالاتری نسبت به دوربین مدار بسته چرخشی تک آنتن دارد.
مشخصات کامل دوربین چرخشی بیسیم

نصب دوربین مخفی کوچک در منزل 

دوربین مداربسته چرخشی دارای بدنه پلاستیکی، مقاوم در برابر ضربات ضعیف

دارای موتور داخلی قوی که می توان دوربین را در دو جهت عمودی و افقی تغییر داد

پشتیبانی از حافظه برای ذخیره سازی تا 64 گیگابایت که تا یک هفته را برای شما به صورت مداوم ضبط می کند.

دوربین جاسوسی کوچک برای منزل 

قابلیت دید در شب که با 15 led مادون قرمز بر روی دوربین چرخشی بیسیم برای شما در شب هم تصویر مناسبی را می دهد.

این دوربین دارای دو آنتن می باشد تا بتواند فرکانس ارسالی خود را برای مودم اینترنت بهتر ارسال کند و در نتیجه شما تصویر بهتری را دریافت کنید.

قابلیت دیدن تصاویر ذخیره شده برروی نرم افزار موبایل و هیچ نیازی نیست تا شما برای دیدن تصاویر ذخیره شده برروی حافظه micro sd آن را از روی دستگاه خارج کنید بلکه می توانید بکاپ یا همان گرفتن اطلاعات حافظه micro sd را از روی نرم افزار موبایل مشاهده کنید.

دوربین بیسیم چرخشی دو آنتن دارای کیفیت تصویر 1080 HD می باشد و چهره ها قابل شناسایی می باشد.

دستگاه شنود کوچک همراه

دوربین چرخشی بیسیم - دوربین بیسیم چرخشی - دوربین baby cam - دوربین کودک
دوربین چرخشی بیسیم دو آنتن چگونه چرخش انجام می دهد؟

برای بسیاری از مشتریان ما این سوال وجود دارد که چرخش دوربین چگونه انجام می گیرد.چرخش این دوربین از طریق نرم افزار دوربین چرخشی صورت می گیرد، این گونه که شما هر سمتی را بخواهید مشاهده کنید به وسیله نرم افزار و با چند کلیک ساده می توانید از راه دور دوربین چرخشی خود را چرخانده و تصویر مورد نظر خود را مشاهده کنید.

ردیاب همراه کوچک

دوربین چرخشی بیسیم دو آنتن در دو جهت افقی و عمودی می تواند چرخش داشته باشد که برای چرخش دوربین یک آرمیچر قوی داخل دوربین کار گذاشته شده است و با خیالی راحت می توانید از چرخش دوربین استفاده کنید.دوربین چرخشی بیسیم در جهت افقی تا 355 درجه توان گردش دارد و در جهت عمودی تا 120 درجه می تواند گردش داشته باشد.

که این گردش دوربین چرخشی این امکان را به شما می دهد تا تمام محیطی که مد نظر شماست را بدون هیچ مشکلی پوشش دهید.و هیچ نقطه ای از محیط نصب شده دوربین چرخشی شما، از نظارت شما باقی نماند.

دوربین چرخشی - دوربین اسپیددام - دوربین چرخشی موبایل
انتقال تصویر برروی تلفن همراه دوربین چرخشی بیسیم دو آنتن

دوربین مداربسته مخفی برای منزل 

انتقال تصویر دوربین چرخشی بیسیم دو آنتن از طریق بستر اینترنت انجام می گیردبه این صورت می باشد که شما برای انتقال تصویر دوربین چرخشی باید یک مودم که دارای اینترنت می باشد تهیه کنید و مودم را در نزدیکی دوربین قرار دهید تا دوربین چرخشی بیسیم را از طریق نرم افزار موبایل به آن متصل کنید و بعد از متصل شدن دوربین چرخشی به نرم افزر تلفن همراه شما در هر نقطه از این کره ی خاکی که باشید می توانید تصویر دوربین مداربسته چرخشی خود را با یک کلیک برروی نرم افزار مشاهده کنید و لذت ببرید.نگران موضوع انتقال تصویر و کار با نرم افزار هم نباشید چون شما کافیست با تیم پشتیبانی دیجی ویرا تماس بگیرید تا از کمک های تیم پشتیبانی دیجی ویرا استفاده کنید.

دوربین مداربسته مخفی کوچک

یکی از مهمترین مزایای این دوربین چرخشی بیسیم دو آنتن این است که انتقال تصویر این دوربین p2p می باشد و نیازی به ip static نمی باشد تا هر ماه یک هزینه جداگانه برای ip static دهید.ip static آی پی می باشد که از طرف سرویس دهنده اینترنت شما فقط یک آی پی مشخص شده را برای مودم شما تعریف می کنند.

انتقال تصویر دوربین چرخشی بیسیم دو آنتن از حجم اینترنت کمی مصرف می کند که سوال بسیاری از مشتریان عزیزمان می باشد.

  • saman sardari
  • ۰
  • ۰

ردیاب شخصی پرسنلی

ردیاب شخصی IR150 یک جی پی اس بسیار کوچک با قابلیت شنود است که برای استفاده و حمل توسط افراد طراحی شده و کیفیتی متفاوت از دیگر انواع ردیاب ها دارد. جی پی اس شخصی IR150 بهترین ابزار ممکن برای ردیاب مخفی کوچک ردیابی کودکان، اعضای خانواده، سالمندان، بیماران آلزایمری و حتی حیوانات است.

در دنیای پیچیده امروز دغدغه و نگرانی های افراد و خانواده ها نیز از جنس پیچیده تر و متفاوت تری است. خانواده های بسیاری نگران گم شدن فرزندان و کودکان خود هستند. از طرفی دیگر مراقبت از سالمندان نیز شرایط خاص خود را دارد. در چنین موقعیتی استفاده از ردیاب شخصی بهترین راه حل ممکن برای جلوگیری از بروز حادثه و پیشگیری از خطر است. یکی از بهترین مدل های ردیاب شخصی، ردیاب IR150 است. در ادامه با نقد و بررسی ردیاب IR150 همراه ایران رهیاب باشید.
ردیاب کوچک IR150، نسل تازه موقعیت یاب های جیبی

ردیاب شخصی کوچک مخفی نیاز به نصب IR150 یکی از کوچک‌ترین نمونه انواع ردیاب و موقعیت یاب های موجود در بازار کشور است. این ردیاب با بیشترین دقت ممکن فرایند موقعیت یابی را انجام می دهد. ردیاب افراد IR150 برخلاف ابعاد و ظاهر کوچک دارای امکانات یک ردیاب کامل و حرفه ای بوده و پاسخگوی تمام نیاز افراد از یک دستگاه ردیاب است.

دستگاه شنود مخفی کوچک
ردیاب شخصی IR150، کوچکترین ردیاب افراد در ایران

ردیاب کوچک آی آر 150 به عنوان کوچکترین نمونه از  شنود مخفی کوچک انواع جی پی اس اشخاص شناخته می شود. IR150 با داشتن ابعادی کوچک به راحتی در کیف یا جیب اشخاص (و یا زیر خودرو) پنهان می شود. با استفاده از ردیاب شخصی IR150 امکان ردیابی فرد حامل در هر نقطه ای از کشور برای شما فراهم می شود.ردیاب شخصی IR150 در طراحی نیز دارای بهترین استاندارد های ممکن است. دستگاه شنود کوچک جی پی اس IR150 بسیار کوچک بوده و هیچگونه صدا یا چراغی برای جلب توجه ندارد. برد ردیابی در نظر گرفته شده برای محصول نیز نامحدود است.

دستگاه شنود کوچک سیمکارتی

IR150 علاوه بر ارائه بهترین کیفیت در آنتن های مکان یابی و مخابراتی دارای میانگین زمان شروع به کار بهینه ای است. پس از روشن شدن ردیاب تنها با گذشت 20 – 60 ثانیه ، ردیاب شروع به کار می کند. مهمترین ویژگی که ردیاب شخصی باید داشته باشد، وجود دکمه درخواست کمک اضطراری است. GPS IR150 به منظور کارایی و کاربردی بودن دارای دکمه S.O.S برای شرایط اضطراری است.
دوربین مداربسته کوچک

ردیاب شخصی IR150 به عنوان کوچکترین ردیاب و مسیریاب قابل استفاده برای افراد دارای ویژگی های بسیار مناسبی است تا به خوبی پاسخگوی نیاز شما از یک جی پی اس اشخاص باشد. در ادامه تعدادی از مهمترین ویژگی های ردیاب شخصی ir150 را مشاهده می کنید:

دوربین کوچک جاسوسی
وزن دستگاه: 37 گرم
ردیابی لحظه به لحظه با کامپیوتر و موبایل و وب پنل فارسی ایران رهیاب
باتری داخلی پر قدرت و قابل تعویض دوربین فلتی
دارای آهنربای بسیار قوی برای استفاده به عنوان ردیاب خودرو
قابلیت شنود واضح ضدای محیط و دکمه اعلام خطر S.O.S
دارای سیستم ثبت و حفظ اطلاعات تا سه سال
دارای آنتن داخلی و بدون نیاز به سیم کشی

دوربین فیلمبرداری کوچک مخفی


قابلیت ارسال آدرس پستی شامل نام شهر، خیابان و کوچه به موبایل کاربر
قابلیت هشدار حرکت و سرعت غیر مجاز به موبایل کاربر
قابلیت تعریف محدوده جغرافیایی حرکتی مجاز
ضد آب،ضد ضربه ،مقاوم در برابر گرد و غبار

دوربین مخفی کوچک


قابلیت نصب انواع سیم کارت های موجود در ایران
دارای دفترچه راهنمای فارسی

فروش دوربین جاسوسی کوچک
همچنین موقعیت یاب IR150 دارای فضایی برای ورود یک سیمکارت بوده و با تمام شبکه های مخابراتی کشور همخوانی دارد. تکنولوژی مخابراتی آن نیز به گونه ای طراحی شده تا قابلیت استفاده از شبکه های 3G و 4G را داشته باشد. در ادامه مشخصات کامل ردیاب افراد IR150 را در جدول زیر مشاهده می کنید.

  • saman sardari
  • ۰
  • ۰

ردیاب کوچک همراه

ردیاب شخصی همراه کوچک

یکی از اصلی ترین نگرانی های شرکت های گردشگری، رفت آمد توریست ها و تامین امنیت آنها می باشد. در صورتی که اتفاق ناگواری برای هر یک از گردشکران بیوفتد، شرکت مسافرتی و حتی کشور ما زیر سوال رفته ردیاب همراه کوچک و آمار بازدید و سفر به ایران به شدت کاهش می یابد. ردیاب مخفی کوچک همراه در ادامه با بررسی کاربرد ردیاب همراه مسافر و ردیابی اشخاص در سفر با ایران رهیاب همراه باشید.
ضرورت استفاده از ردیاب شخصی در سفر
دستگاه شنود مخفی کوچک
ایران کشوری پر از جاذبه های دیدنی است و توریسم یکی  دستگاه شنود کوچک از صنعت های پردرآمد در دنیا می باشد. در کشور ما نیز به صرف تاریخی کهن و جاذبه های دیدنی بسیار زیاد هرساله مسافران و گردشگران بسیاری به کشور وارد می شوند. دستگاه شنود سیمکارتی همیشه توریست های بسیاری به کشور وارد می شوند و قصد دارند جاذبه های دیدنی کشور را از نزدیک مشاهده کنند.

دستگاه دوربین یاب و شنود یاب 

دیدار از جاذبه های درون شهری مشکل عدیده و خاصی ندارد، دغدغه ای برای گم شدن افراد در سفر و گردشگران خارجی نیست. دستگاه دوربین یاب  اما وقتی صحبت به دیدار از جاذبه های طبیعی و بیرون از شهر می رسد احتمال گم شدن در یک منطقه جدید بالاتر می شود. این دقیقا همان نقطه ای است که وجود ابزاری مفیدی مانند ردیاب در سفر اهمیت پیدا می کند دستگاه فرکانس یاب


دوربین مداربسته کوچک مخفی 

اشخاصی که از خارج به ایران سفر میکنند دوربین مخفی کوچک بعضا کاملا با زبان انگلیسی اشنایی ندارند دوربین جاسوسی کوچک و همچنین بدون همراه قصد سفر و گردش در ایران را می کنند. در چنین مواقعی با استفاده از ردیاب شخصی و یا ردیاب خودرو می توان تمامی مسیرهای تردد گردشگران را کنترل کرد و با ردیابی شان با استفاده از جی پی اس به محافظت از آنها پرداخت.
دوربین مداربسته کوچک

دوربین مداربسته لامپی


همانطور که می دانید ردیاب در انواع مختلف ردیاب خودرو، دوربین مداربسته لامپی  ردیاب اشخاص و حتی ردیاب حیوانات تولید و ارائه می شوند. اما در این مورد خاص شرکت های گردشگری و خدمات مسافری می توانند با استفاده از دستگاه های ردیاب شخصی آسودگی خاطر، خرید دوربین مداربسته لامپی امنیت و خدمات بهتری را برای خود و مسافران خارجی یا داخلی فراهم کنند. ردیاب ها دارای امکانات متفاوتی هستند و علاوه بر ردیابی دقیق قابلیت شنود و s.o.s نیز در آنها وجود دارد. دوربین ارزان قیمت
 دوربین مخصوص ماشین
می توان ردیاب های شخصی را به مسافران تحویل داده و دوربین خودرو ارزان قیمت  آموزش های لازم را هم به آنها بدهیم تا در مواقع ضروری به استفاده از آن بپردازند و دیگر نگران گم شدن و یا سلب امنیت خود نباشند.

  • saman sardari
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی دوربین لامپی

خرید دوربین لامپی، نسل جدید سیستم های حفاظتی با کارایی بالا و امکان نصب و راه اندازی سریع و آسان هستند که به کسب و کار ها و افرادی که قصد راه اندازی یک سیستم نظارتی اقتصادی با قابلیت های فراوان را دارند اجازه می دهد که به آسانی بستن یک لامپ به سرپیچ یک دوربین انتقال تصویر پاناروما را نصب کرده و تصاویر آن را در هر جایی مشاهده کنند.

دوربین مخفی کوچک

دوربین لامپی ۳۶۰ درجه از سرور و نرم افزار بسیار قوی بهره می گیرد و توانسته است یکی از بهترین مدل های دوربین لامپی در بازار باشد. امکان اتصال به مودم ، انتقال تصویر و صدای دو طرفه بخشی از قابلیت های این دوربین کوچک لامپی رم خور می باشد.
بررسی دوربین لامپی

دستگاه شنود کوچک

زاویه دید ۳۶۰ درجه دوربین لامپی تمام نقاط اتاق را پوشش داده و کیفیت تصویر ۲مگاپیکسل (FHD) ارائه می‌دهد. زاویه دید پانارومیک این دوربین فیش ای، به شما اجازه می‌دهد تمام اتفاقات فضای داخل و بیرون منزل، دفتر کار، شرکت و… را مشاهده کرده و حتی این محصول را به عنوان دوربین پرستار جهت نظارت بر کودکان، خردسالان و سالمندان استفاده کنید قیمت دستگاه ضبط صدا
فیش‌آی یا دوربین مداربسته چشم ماهی به دوربین‌هایی که زاویه دید ۳۶۰ درجه دارند، گفته می‌شود، این دوربین ها معمولا روی سقف نصب می‌شوند.
محفظه دوربین لامپی همانطور که از اسمش مشخص است، به شکل لامپ طراحی شده تا به راحتی در سرپیچ لامپ نصب شود. این دوربین مدار بسته وایرلس (بیسیم) تصاویر ضبط شده را روی گوشی موبایل همراه شما ارسال کرده تا از هر جایی که هستید، به راحتی بر خانه، محل کار یا کودک خود نظارت داشته باشید.


قیمت دوربین لامپی
فرقی ندارد برای شام بیرون رفته‌اید، روی شن‌های ساحل دراز کشیده‌اید یا بطور کل در کشور دیگری هستید، شما همیشه می‌توانید از هرکجا که هستید بطور زنده و دقیق تک تک اتفاقات خانه یا محل کار خود را روی گوشی موبایل همراه خود مشاهده کنید.
به راحتی با نصب اپلیکیشن دوربین مدار بسته لامپی روی گوشی موبایل اندروید یا ios خود در کمتر از یک دقیقه، تصاویری زنده، ۳۶۰ درجه و با وضوح بالا از منزل یا محل کار خود دریافت کنید و عزیزان خود را ببینید.

نظارت بر تمام نقاط محیط با زاویه دید عریض ۳۶۰ درجه

دوربین های مدار بسته معمولی زاویه دید کمی داشته و ممکن است افراد در نقاط کور دوربین قرار گرفته و از دید شما خارج باشند. اما دوربین مداربسته تحت شبکه بی‌سیم طرح لامپ تمام نقاط اتاق را پوشش داده و دیدی ۳۶۰ درجه از هر اتاقی تا مساحت ۳۰۰ متر مربع ارائه می‌دهد. تمام اتفاقات اتاق با کیفیت Full HD ضبط خواهند شد.
دوربین لامپی 360 درجه دستگاه ضبط صدای کوچک

فروش دوربین لامپی
جهت راه اندازی و نصب دوربین لامپی احتیاجی به اطلاعات فنی خاصی ندارید، خبری از منوهای پیچیده، تنظیمات سردردآور و خسته کننده و کابل کشی نیست.
تنها کافیست دوربین را در یک سرپیچ قرار داده، سیگنال یا شبکه وای فای را انتخاب کرده، نرم افزار انتقال تصویر دوربین مدار بسته را دانلود کرده و روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید، و تمام.
قابلیت تشخیص حرکت

دوربین مداربسته لامپی، در صورت مشاهده حرکات مشکوک در خانه یا محل کار، سریعا روی گوشی موبایل هشدار ارسال می‌کند. تکنولوژی تشخیص حرکت یا موشن دیتکشن (Motion Detection) به شما امکان می‌دهد واکنش مناسب را در سریع‌ترین زمان در مقابل اتفاقات داشته باشید.
امنیت را در خواب تجربه کنید

دوربین مداربسته لامپی وایرلس، دارای چراغ‌های LED مادون قرمز بوده که به دوربین امکان دید در شب و ضبط تصاویر با کیفیت در تاریکی شب (دقیقا مانند روز) را می‌دهد. قابلیت دید در شب و تشخیص حرکت در کنار هم به شما کمک می‌کنند سارقین را حتی در نیمه شب وقتی خواب هستید و یا دور هستید، دستگیر کنید. فقط کافیست گوشی موبایل خود را برداشته، تصویر را چک کرده و بهترین واکنش را به سریع‌ترین شکل داشته باشید.

خودکار دوربین دار
برخلاف دوربین های مدار بسته معمولی که تصویری تار، برفکی و تیره ضبط می‌کنند که هیچ مدرک مفیدی بدست نمی‌دهند، دوربین وایرلس لامپی از آخرین تکنولوژی‌ها برای ضبط کوچکترین جزئیات به عنوان مدرک بهره می‌برد. ضبط تصاویر Full HD و ۱۰۸۰P در کنار بهره‌گیری از تکنولوژی فشرده‌سازی H.264 باعث می‌شود تصاویر با کیفیت بالا ضبط و ذخیره‌سازی شوند.
فضای ذخیره‌سازی فراوان

با توجه به اینکه این محصول قابلیت اتصال مموری کارت دارد، می‌توانید با توجه به نیاز خود کارت حافظه با حجم موردنیاز خود را تهیه کرده (حداکثر تا ۱۲۸ گیگابایت) و نگران تمام شده فضای ذخیره‌سازی نباشید. دوربین مداربسته کوچک
صدای دو طرفه، بگید و بشنوید
دوربین مداربسته لامپی
با توجه به اینکه این دوربین لامپی ۳۶۰ درجه دارای بلندگو و میکروفن می‌باشد، با صحبت توسط گوشی خود، صدای شما توسط اپلیکیشن به دوربین منتقل شده و از طریق بلندگوها در اتاق پخش می‌شود. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد با کودک، خردسالان، سالمندان یا هر فردی که در اتاق حضور دارد صحبت کنید. میکروفن تعبیه شده روی دوربین لامپی نیز با ارسال صدای اتاق روش گوشی، امکان مکالمه دو طرفه را ایجاد می‌کند.


دوربین مخفی کوچک
همانطور که در نقد و بررسی دوربین مدار بسته لامپی گفته شد، این دوربین دارای امکانات زیادی از جمله، کیفیت تصویر عالی (FHD)، قابلیت مکالمه دوطرفه، قابلیت تشخیص حرکت، ساپورت مموری تا ۱۲۸ گیگابایت و … می‌باشد. با این امکانات مدرن و عدم نیاز به دستگاه ضبط تصویر و کابل کشی، قیمت این دوربین مداربسته، بسیار به صرفه و اقتصادی می‌باشد.

  • saman sardari
  • ۰
  • ۰

دوربین لامپی یکی از رایج ترین انواع دوربین های مداربسته می باشد دوربین لامپی 360 درجه که با فراهم کردن امکان جمع آوری اطلاعات از محیط به صورت ۳۶۰ درجه نقش مهمی در کنترل تردد و نظارت را برعهده دارد. دوربین های لامپی کاملا شبیه به لامپ های رشته ای می باشند که روی سرپیچ لامپ نصب شده و براحتی قابل تشخیص نخواهند بود. عدم شناسایی و تشخیص آسان آنها باعث شده است ریموت دوربین مخفی تا این نوع دوربین گزینه مناسبی برای سازمان های حفاظتی و محیط های جاسوسی به شمار رود. شاید در مورد این دوربین و مزایا و معایب قیمت دوربین لامپی اطلاعات کمی داشته باشید. اگر بخواهید فضای یک اتاق یا محدوده خاصی از یک محوطه را به صورت پانوراما مشاهده کنید استفاده از این دوربین کاربردی است. ریموت دوربین دار

دوربین فلتی

دوربین لامپی دارای امکانات مختلفی است که شما را در امر نظارت و ضبط ویدیو کمک می‌کند. فروش ساعت مچی دوربین دار
ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد مزایا و معایب دوربین لامپی مطالب جالب و مفیدی را دوربین فلتی کوچک s06 برای شما عزیزان همیشه همراه قرار دهیم. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید ما را همراهی کنید.


دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی – پویابین


انواع دوربین لامپی

دوربین لامپی در دو گروه وای فای و سیم کارتی در بازار موجود می باشد که این تقسیم بندی بر اساس نحوه انتقال اطلاعات آنها صورت میگیرد. همان طور که از نام این دو نوع دوربین مشخص است، در نوع وای وای اطلاعات توسط گیرنده های وای فای جمع آوری و به دستگاه مرکزی که کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه می باشد ارسال می گردد. در نوع سیمکارتی امکان قرار دادن سیم کارت بر روی دوربین وجود داشته و در نهایت اطلاعات به گوشی های تلفن همراه هوشمند انتقال پیدا خواهند کرد. در تقسیم بندی های دیگر می توان انواع دوربین لامپی را به دوربین های لامپی دید در شب، دوربین لامپی ICsee و دوربین مداربسته هیترون تقسیم بندی نمود.

دوربین مداربسته بیسیم لامپی

دوربین مداربسته به یسیم لامپی دارای گیرنده wifi است که می‌تواند از این طریق با گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار کند. به دلیل اینکه این دوربین‌ها از اینترنت استفاده می‌کنند کیفیت آنها بالا بوده و امکان قطع شدن به حداقل می‌رسد ریموت دوربین دار پژو



دوربین مداربسته لامپی سیم کارت خور
در مدل‌ها محلی برای قرارگیری سیم کارت تعبیه شده است که با قرارگیری سیم کارت می‌توان به راحتی اتصال به اینترنت را انجام داد. از لحاظ امنیتی به عنوان یکی از دوربین‌های مناسب شناخته می‌شود چرا که دستگاه وای فای نداشته و تشخیص آن سخت است.


دوربین مداربسته لامپی دید در شب

استفاده از امواج فروسرخ در این دوربین‌ها باعث شده است تا تصویربرداری به شکل آسانی انجام شود. اگر بخواهید برای فضاهای کوچک از دوربین استفاده کنید این مدل توصیه می‌شود.

دوربین چشم ماهی
ریموت دوربین دار سمند
دوربین چشم ماهی یا دوربین ۳۶۰ درجه نام‌های دیگر دوربین لامپی است که شناخته می‌شود.

طراحی این نوع دوربین به گونه است که در آن لامپ‌های حبابی و کم مصرف ال ای دی وجود دارد که با توجه به نام آن لزوم قرارگیری این نوع لامپ‌ها در آن ضروری به نظر می‌رسد.
 دوربین مداربسته فلتی
این امر باعث می‌شود تا افراد جاسوس و سودجو با مشاهده دوربین چشم ماهی متوجه دوربین بودن آن نشوند. دوربین جاسوسی طرح ریموت

به دلیل اینکه دوربین لامپی قابلیت ضبط تصاویر پانوراما را دارد به عنوان دوربین ۳۶۰ درجه نیز شناخته می‌شود.

برای استفاده از این نوع دوربین نیازی به منبع برق جداگانه نیست و از برق شهری می‌توان برای تأمین نیاز این دوربین استفاده کرد.
دوربین مداربسته لامپی

خودکار دوربین دارخصوصیات دوربین لامپی

دوربین های مدار بسته لامپی که دید ۳۶۰ درجه را برای جمع آوری اطلاعات فراهم می کند، تشابه زیادی به دوربین های چشم ماهی دارد. این نوع دوربین در ساختار، شکل ظاهری و تکنولوژی به کار رفته برای انتقال اطلاعات دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد. از اصلی ترین خصوصیات این دوربین ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ساعت مچی دوربین دار

میدان دید دوربین ۳۶۰ درجه و پانوراما می باشد. در نتیجه می توان گفت با خرید این دوربین می توان تمام بخش های یک محیط را با یک دوربین کاملا زیر نظر داشت
منبع تامین برق و انرژی این نوع دوربین، سیستم برق شهری می باشد. به عبارت دیگر، در نصب دوربین نیاز به کابل کشی برق مجدد نیست و با قرار دادن دوربین در سرپیچ لامپ از برق شهری انرژی مورد نیاز را تامین می کند.
به منظور ضبط اطلاعات بر روی دوربین لامپی امکان قرار دادن حافظه جانبی وجود دارد. این حافظه ها با توجه به شرایط محیط و هدف از نصب این دوربین ظرفیت های متفاوتی می توانند داشته باشند. به عبارت دیگر، امکان استفاده از حافظه با ظرفیت های مختلف در این نوع دوربین وجود دارد.
از مهم ترین خصوصیات دوربین لامپی می توان به امکان ضبط صوت با کیفیت بالا اشاره نمود. این نوع دوربین علاوه بر ضبط تصاویر، این فرصت را فراهم می کند تا صوت ضبط و ارسال شود.
از دیگر خصوصیات دوربین های ۳۶۰ درجه می توان به عدم تشخیص آسان آن اشاره نمود. با توجه به اینکه دوربین های لامپی روی سرپیچ لامپی های موجود در محیط های بیرونی و داخلی نصب میشوند و کاملا شبیه به لامپ رشته ای هستند، لذا براحتی قابل تشخیص نخواهند بود.


مزایا و معایب دوربین لامپی

به مانند سایر تجهیزات موجود در بازار دوربین های لامپی نیز دارای معایب و مزایای خاص خود است که شناخت آن به شما کمک می‌کند تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

دوربین لامپی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین انواع دوربین‌ مداربسته در دنیا است.

مزایای دوربین مداربسته لامپی

قیمت دوربین لامپی نسبت به سایر دوربین‌های مشابه

یکی از ویژگی های مثبت دوربین های لامپی داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر دوربین های مشابه در بازار است. اگر دوربین فوق را با سایر دوربین های تحت شبکه مقایسه کنید متوجه مقرون به صرفه بودن دوربین های لامپی می شوید.

وجود فناوری وای فای در دوربین لامپی

دوربین‌های لامپی به دلیل داشتن وای فای این امکان را به استفاده کنند

  • saman sardari
  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته چرخشی :

این دوربین به صورتی طراحی شده است که شما میتوانید دوربین بیسیم گردان به راحتی و با استفاده از نرم افزار گوشی خود آن را به صورت 355 درجه در محور افقی و 120 درجه در محور عمودی بچرخانید .این دوربین میتوان به صورت وایرلس به مودم وصل شود و تصاویر ضبط شده و زنده خود را با صدا و بدون نیاز به هیچ گونه لوازم جانبی به تمامی نقاط دنیا ارسال کند . دوربین چرخشی 3 آنتن این دوربین می تواند تصاویر و صدا دوربین چرخشی 2 آنتن را برویMICRO SD ضبط کند و قابلیت پشتیبانی رم تا 32 گیگ را دارد .یکی از قابلیت های مهم این دوربین توانایی دیدن تصویر و صدای ضبط شده به صورت همزمان در نرم افزار است .
دوربین مداربسته خودرو

مشخصات دوربین تحت شبکه چرخشی 3 انتن :

بدون نیاز به dvr
قابلیت اتصال به nvr
ارسال و دریافت صدا دوربین کوچک ماشین
کنترل ٣٦٠ درجه محیط (چپ-راست-بالا-پایین)
سازگار با اینترنت خط موبایل 3G & 4G
قابلیت دید در شب عالی (night vision)
نرم افزار کنترل برای اپل و اندروید
قابلیت ضبط روی مموری کارت یو پی اس دوربین مداربسته
کنترل و تغییر دید دوربین
زوم دیجیتالی با کیفیت بالا
بدون نیاز به سیم کشی و داکت
دارای 3 آنتن جهت برد بیشتر WIFI
ارسال و دریافت صدا در هرزمان توسط تلفن همراه دوربین خودرو
ضبط تصاویر تا 6 روز بر روی مموری کارت تا ظرفیت 64 گیگ
دارای نرم افزار برای سیستم عامل مک ,ویندوز,ios و اندروید
قابلیت اتصال از طریق کابل LAN یا WIFI (اینترنت بیسیم و کابلی)
دارای میکروفون و اسپیکر جهت مکالمه و یا شنود صدای محیط دوربین خودرو

 
دوربین مخفی کوچک
مزیـتهای استـفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه :

صرفه اقتصادی (Cost Advantage)


کاهش هزینه کابل کشی به ویژه در پروژه های بزرگ (در شبکه های بی سیم که هزینه کابل به صفر می رسد)

قالب تصویر انعطاف پذیر (Flexible Image Format)

در دوربین‌ مداربسته آنالوگ رزولیشن تصویر با (TVL) مشخص  دوربین مداربسته کوچک می‌شود (تعداد خطوط افقی موجود در تصویر) در دوربین‌ مداربسته تحت شبکه رزولیشن بر مبنای پیکسل بیان می‌شود. استفاده از دوربین‌های ۲ و ۳ مگاپیکسلی به صورت دوربین‌های مداربسته شبکه به خرید دوربین مخفی سرعت رایج شده و این دوربین‌ها می‌توانند تصاویری به مراتب بهتر از دوربین‌های آنالوگ ارائه دهند. امروزه قیمت دوربین مخفی کوچک  حتی دوربین‌ مداربسته شبکه با روزلیشن ۲۰ مگاپیکسل نیز وجود دارد. این دوربین‌ها می‌توانند تصاویر را با تمام جزئیاتشان نمایش دهند.
امکان استفاده از بزرگنمایی های دیجیتال با حداقل افت بر روی تصاویر (بویژه در خصوص رزولوشن های مگا پیکسلی)

امکان انتخاب و تعیین رزولوشن های مختلف جهت دریافت تصاویر
دستگاه شنود کوچک
استفاده از روش Progressive Scanning در جهت تصویر برداری که در مقایسه با روش قدیمی Interlaced Scanning از کیفیت قیمت دستگاه شنود تصویر بالاتری برخوردار می باشد. (دوربین های آنالوگ به دلیل محدودیت استاندارد در مورد استفاده (PAL/NTSC) هر فریم تصویر را دو بار و با تأخیر زمانی اسکن میکنند که باعث افت کیفیت تصاویر متحرک میشود. در مقابل دوربین های تحت شبکه کل تصویر را در آن واحد اسکن کرده و در نهایت یک تصویر متحرک را بدون نویز و اعوجاج نشان میدهد.)
قابلیت تعیین رزولوشن و نرخ فریم (بر ثانیه) برای هر کانال بصورت مستقل دستگاه ضبط صدای کوچک

عدم نیاز سخت افزار اضافه در جهت تبدیل تصاویر از آنالوگ به دیجیتال در جهت ذخیره بر روی حافظه. در سیستم تحت شبکه تصاویر فقط یکبار دیجیتال شده و همواره دیجیتال باقی میمانند لذا کیفیت تصاویر بعد از انتقال به کیلومتر ها دورتر ثابت خواهد ماند.
قابلیت انتخاب فرمت فشرده سازی مانند (H.264/MPEG4,MJPEG)

دوربین فیلمبرداری کوچک

سهولت اضافه نمودن تعداد دوربین ها کاربران بیشتر در یک مجموعه
قابلیت ارسال برق از طریق کابل شبکه (Power Over Ethernet) که در این صورت تنها یک کابل برای هر دوربین استفاده می شود.

تغذیه برق دوربین از طریق کابل شبکه

(بیشتر دوربین‌ های مداربسته تحت شبکه دارای این قابلیت هستند. به این معنا که می‌توانید دوربین مداربسته را با همان کابل شبکه تغذیه کنید و این نیاز به یک کابل اضافه را جهت تغذیه برق دوربین از بین می‌برد. پیشرفت‌های جدید این امکان را فراهم کرده که تجهیزات پر مصرف تر مانند دوربین‌های مداربسته با قابلیت پن تیلت و زوم را نیز بتوان با همان کابل شبکه تغذیه کرد. در دوربین های فیلمبرداری جاسوسی مقایسه با دوربین‌ مداربسته آنالوگ که به یک کابل جداگانه برای تغذیه نیاز داشتند این قابلیت موجب صرفه جویی در زمان و هزینه کابل کشی خواهد شد.)
فروش دزدگیر منزل 

امکان ارسال و دریافت صدا همزمان با تصویر بدون نیاز به تجهیزات برق اضطراری دوربین مداربسته اضافی و به صورت همزمان دزدگیر منزل
قابلیت استفاده از فیبر های نوری در ساختمان های بزرگ با تعداد دوربین های زیاد و حجم اطلاعات بالا
دوربین های تحت شبکه همانند بسیاری دیگر از تجهیرات شبکه با استفاده از پروتکل IP و بر روی بستر Wired و یا Wireless داده های خود را منتقل می کنند. با استفاده از این پروتکل می توان هم تصاویر ویدئویی و هم اصوات را انتقال داد.
انتقال داده ها از طریق اینترنت
دوربین مداربسته خورشیدی 

دسترسی از راه دور فروش دزدگیر منازل

دوربین های تحت شبکه را می توان بصورت Multi User و از راه دور دسترسی استفاده نمود. این عمل می تواند برای تماشای تصاویر زنده و تصاویر ضبط شده و در هر زمانی انجام شود. همچنین از لحاظ مکانی نیز محدودیتی وجود ندارد و دسترسی Remote از هر شبکه ای و از طریق اینترنت امکان پذیر است.


امنیت انتقال تصاویر

با استفاده از کلمات عبور مختلف و رمزگزاری های قیمت دزدگیر منزل  پیچیده و مسدود کردن IP های ناشناس از داده های دوربین های تحت شبکه
محافظت می شود. علاوه بر این اطلاعاتی به تصاویر اضافه می شود که اصالت آن را به مراجع قانونی به اثبات برساند.

 
ردیاب خودروثبت رخداد ها و تصویربرداری هوشمند

اگر دوربین در تمام مدت فعال باشد، حجم تصاویر ضبط شده بسیار زیاد می شود. در جی پی اس ماشین دوربین های تحت شبکه می توان در زمان هایی که تصویر برداری مورد نیاز نیست فعالیت دوربین را متوقف نموده و تنها در زمان های لازم و یا بلافاصله پس از وقوع یک رخداد تصویر برداری را فعال کرد. اینگونه قابلیت ها در قالب نرم افزار

  • saman sardari
  • ۰
  • ۰
دوربین های مداربسته آنالوگ قدیمی تصاویر را از طریق یک کابل کواکسیال به یک مانیتور یا دستگاه DVR انتقال می دادند. از سوی دیگر، دوربین های تحت شبکه نیز داده های ویدئویی را از طرق مختلفی مانند کابل شبکه، شبکه داخلی (Ethernet) و یا اتصال Wifi منتقل می کنند. در این مقاله قصد داریم درباره دوربین مداربسته وای فای صحبت کنیم. باید بدانید که این دوربین ها زیر مجموعه دوربین های مداربسته تحت شبکه هستند دوربین مداربسته کوچک و نوع آنالوگ آنها وجود ندارد. ( دوربین لامپی v380s ) دوربین مداربسته وای فای به راحتی می تواند، فروش دوربین لامپی تصاویری با کیفیت بالا را در شبکه های کامپیوتری ارائه دهد. این دوربین ها تصاویر دریافتی را به داده های دیجیتال تبدیل نموده سپس آنها را از طریق شبکه ارسال می کنند، همچنین با تعبیه یک مودم در محل این امکان را به شما می دهند که این تصاویر را در هر کجا که هستید با اتصال به شبکه جهانی اینترنت از طریق گوشی همراه، تبلت و … دریافت نمایید! خرید دوربین مخفی این بدان معنی است که شما می توانید تصاویر را به صورت زنده یا ضبط شده نیز بر روی رایانه، دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود تماشا کنید. از آنجایی که تمام این مراحل در بستر شبکه داخلی یا جهانی (اینترنت) انجام می شود، دیگر نیازی به کابل کشی های طولانی و متعدد نیست و در صورت لزوم، عمل کابل کشی تنها برای برق رسانی به دوربین ها و یا دستگاه NVR انجام می گردد.
تفاوت دوربین فروش دوربین مداربسته مخفی مدار بسته وای فای و بی سیم (Wireless)
در بسیاری از منابع دوربین وای فای را همان دوربین مداربسته بی سیم معرفی می کنند. اما لازم به ذکر است که دوربین های وای فای در واقع زیر مجموعه ای از دوربین های مداربسته با تکنولوژی بی سیم هستند. زیرا برخی از دوربین های آنالوگ قدیمی نیز دارای تکنولوژی بی سیم یا وایرلس می باشند. این دوربین ها برای ارسال تصاویر از امواج رادیویی در یک فرکانس مشخص و در محدوده 2.4 یا 5.8 مگاهرتز استفاده می کنند .قیمت دوربین مدار بسته مخفی برای منزل این دوربین ها قابلیت استفاده از شبکه وای فای را ندارند.( دستگاه شنود کوچک ) اما در دوربین های مداربسته وای فای ارسال اطلاعات از طریق پروتکل استاندارد Wifi انجام می شود. به همین دلیل ارسال و دریافت اطلاعات از امنیت بیشتری برخوردار بوده و احتمال تداخل نیز در آن ها کمتر است.
 
نحوه اتصال دوربین به WiFi
پس از عملیات نصب دوربین هایک ویژن و سایر تجهیزات، برای مشاهده تصاویر دوربین جاسوسی کافی است تا از یک گیرنده استفاده کنید. این گیرنده می تواند یک لپ تاپ، PC، موبایل، مودم و یا سرور باشد.
در صورت استفاده از لپ تاپ: کافی است لپتاپ شما سیگنال تصاویر را در شبکه وای فای شناسایی نموده و سپس با نرم افزار های ویژه ای آن را در لپ تاپ خود مشاهده نمایید.
در صورت استفاده از سرور یا PC: برای مشاهده تصاویر در دستگاه سرور نیازمند نصب یک اکسس پوینت مانند یک دانگل و یا مودم در محل هستید. اکسس پوینت دستگاهی است که عملکردی همانند یک دستگاه سوئیچ بی سیم داشته و اطلاعات را از چندین دستگاه دریافت نموده و به دستگاه ضبط (سرور) منتقل می کند.
برد دوربین مداربسته WiFi چقدر است؟
برای به دست آوردن برد دقیق دوربین های Wifi علی الخصوص در محیط های داخلی فرمول یا روش خاصی وجود ندارد. اما شرکت های تولید کننده دوربین های مداربسته محدوده ای را که به صورت تجربی بدست آمده دوربین جاسوسی کوچک برای منزل  برای این دوربین ها در نظر می گیرند. این محدوده برای دوربین های Wifi در محیط های داخلی بین 20 تا 50 متر و در محیط های خارجی بین 100 تا 200 متر خواهد بود. البته باید به این نکته نیز توجه نمود که موقعیت و مکان نصب دوربین نیز تاثیر چشمگیری در قدرت برد این آن ها دارد. پس توصیه می شود تا دوربین را در فاصله ای به مراتب نزدیک تر از برد مفید آن نصب نمائید. این نکته را نیز فراموش نکنید که اگر از اینترنت برای دسترسی به تصاویر استفاده می کنید در هر نقطه از جهان قادر به تماشای تصاویر خواهید بود و تنها برد دوربین برای اتصال به دستگاه مودم است که اهمیت دارد. دوربین جاسوسی کوچک برای منزل
پهنای باند در دوربین مداربسته وای فای
یکی از معضلات بزرگ در استفاده از دوربین های مداربسته Wifi محدودیت پهنای باند در آنها است. اغلب دوربین های مداربسته Wifi در بهترین حالت کارکرد خود از ریت ارتباطی 11n پشتیبانی می کنند. این بدان معناست که تنها امکان ارسال اطلاعات تا حجم 150Mbs میسر خواهد بود. بنابر این می توان این طور نتیجه گرفت که این دوربین ها برای بستر سازی های بزرگ با تعداد دوربین بالا و یا اتصال تعدادی دوربین با رزولوشن بالا مناسب نیستند. زیرا هر چه رزولوشن دوربین بالاتر باشد حجم تصاویر ارسالی نیز افزایش می یابد.
 
استفاه از سیستم های مداربسته outdoor می تواند راه حل مناسبی برای افزایش امنیت خانه یا محل کار شما باشد. انواع مختلفی از دوربین های مداربسته برای این امر وجود دارند که دوربین مداربسته WIFI می تواند گزینه مناسبی باشد. مواردی که باید در انتخاب این سیستم مداربسته در نظر بگیرید شامل:
 
1. زاویه دید دوربین: میزان فضایی دوربین می تواند پوشش دهد را مشخص می کند. هر چه لنز ها وایدتر باشند منطقه وسیعتری را پوشش داده و تعداد دوربین های مورد نیاز برای پوشش کلی مکان کاهش می یابد.
2. رزولوشن: فاکتور مهم دیگری که باید برای انتخاب سیسیتم مداربسته خود در نصب دوربین مخفی کوچک در منزل نظر بگیرید حتما مد نظر بگیرید رزولوشن یا کیفیت تصویر دوربین مداربسته است. هرچه این رزولوشن بیشتر باشد تصاویر با کیفیت تر و واضح تر خواهند بود. در حالت ایده آل حداقل کیفیت مورد نظر 1080p و بالاتر از آن است. ضمنا فارغ از کیفیت تصویری که دوربین ارائه می دهد کیفیت ضبط تصاویر نیز که توسط دستگاه ضبط کننده مهم است زیرا در نهایت اگر ککیفیت تصویر دوربین بالا باشد اما کیفیت ضبط تصاویر متناسب نباشد هزینه نصب دوربین مخفی در منزل عملا هزینه ای که برای دوربین پرداخت می کنید بی فایده خواهد بود
 
3. دارا بودن قابلیت دید در شب: نظارت و مانیتورینگ مکان مورد نظر در شب یکی
  • saman sardari
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال دوربین با متراژ بالا جهت حفاری و برسی چاه و.. میگردید دوربین شلنگی و یا آندوسکوپی مناسب است شما میتوانید این محصول را با کمترین قیمت از فروشگاه اینترنتی مالکت تهیه کنید جهت خرید و اطلاع از قیمت ها به وب سایت malket.com مراجعه کنید.

دوربین چشم مار اندسکوپی شلنگی چیست؟

از دوربین شلنگی آندوسکوپی جهت مشاهده مکان‌ها و بخش‌هایی *98 که انکان دیده شدن توسط چشم برای آن ها وجود ندارد استفاده می شود. ( دوربین شلنگی )احتمالا بارها پیش آمده که در درون یک  دستگاه شنود حفره یا سوراخ یا.. را قصد داشته‌ای مشاهده کنید اما هیچ دسترسی به این بخش ها وجود نداشته. در چنین مواقعی می توان به سادگی با بهره گیری از یک دوربین شلنگی آندوسکوپی درون هر حفره ای را از طریق گوشی موبایل یا تبلت، کامپیوتر رومیزی خانگی و لپ تاپ مشاهده کرد. این دوربین ها معمولا به یک کابل با طول گوناگون متصل هستند که در یک سر دارای یک دوربین و در سر دیگر دارای پورت کانکتور نری USB جهت اتصال به انواع کامپیوتر و لپ تاپ یا کانکتور نری MicroUSB جهت اتصال به انواع گوشی موبایل با قابلیت پشتیبانی از OTG هستند. برخی دیگر از انواع کامل‌تر و پیش‌رفته تر مانند کالای کنونی که شما هم اکنون در صفحه خرید اینترنتی آن هستید دارای فیش خروجی تبدیل شونده هستند که هم قابلیت اتصال به کامپیوتر و هم گوشی موبایل را دارند.

موارد استفاده از دوربین اندسکوپی صنعتی

باید توجه داشت که این کالا یک دوربین شلنگی آندوسکوپی صنعتی یا اصطلاحا چشم مار Snake Eye است و کاربردهای پزشکی جهت اعضای درونی بدن برای آن ممنوع است. با توجه به این نوع کاربرد می توان از آن در مواردی گوناگون و گسترده استفاده کرد مانند بازرسی انواع لوله های درون خانه و اماکن تجاری و اداری، دیدن زاویه های غیر قابل مشاهده درون هواکش ها و قطعات خودرو و موتور ماشین و تعمیرکاری دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی، دیدن انواع مدارات الکترونیک بدون باز کردن دستگاه های آزمایشگاهی و الکترونیک حساس، بررسی و بازرسی انواع بسته های پستی ، گمرک، پالت ها در فرودگاه ها و کشتیرانی ها، تهیه مستند و فیلم از جانوران و محیط زیست و لانه های زیر زمینی و لانه های پرندگان و... حفاری های گوناگون و آزمایش های مربوط به معادن و .. دیگ بخار، زیر آب، غارنوردی و عملیات امداد و نجات حوادث طبیعی مانند زیر آوارماندگان سیل و زمین لرزه و ... برداشتن اشیا آهنگی با سری آهنربایی و گیره قلاب دار.

 

دوربین آندوسکوپی شلنگی لوله ای

دوربین مخفی کوچک

دوربین اندوسکوپی چشم ماری با 2 متر طول کابل ( قابل افزایش تا 4 متر با استفاده از کابل افزایش طول USB )

دوربین شلنگی آندوسکوپی ضد آب واترپروف دارای استاندارد IP67 پایداری و تحمل حداکثر نیم ساعت در ژرفای 1.5 متری آب

دارای 6 عدد لامپ و چراغ ال ای دی LED SMD تعبیه شده در کنار لنز دوربین جهت روشنایی اطراف جسم و اشیا مورد نظر

دارای سری آینه پریسکوپ با زاویه دید 90 درجه + گیره آهنربا دار + گیره قلاب دار

دارنده ی دوربین 1/6 با بیش از 300 هزار پیکسل VGA COMS رزولیشن 640*480 با کیفیت مناسب 24 بیت

دارای فیش 2 کاره متغییر جهت اتصال به USB کامپیوتر و لپ تاپ و میکرو USB گوشی موبایل و تبلت OTG

امکان مشاهده تصاویر زنده و یا ضبط ویدیو از طریق نرم افزار و اپلیکشن مخصوص

پشتبانی از ویندوز و موبایل های اندرویدی دارای توانایی پشتیبانی از فناوری OTG

دمای کارکرد استاندارد 0 تا 60 درجه سانتی گراد

 

اقلام درون بسته بندی مدل کامپیوتری/موبایلی

 

در درون بسته بندی این نوع از دوربین شلنگی چند قلم کالای کاربردی دیگر وجود دارد که در زیر به کارایی هر کدام از این موارد اشاره خواهد شد:

 

  • آینه پریسکوپ : از این آینه قائم برای دیدن زاویه 90 درجه استفاده می شود. بخش هایی از اماکان غیرقابل دسترس هستند که با دوربین با زاویه مستقیم قابل دیدن نیستند. با استفاده از این قطعه که شامل یک آینه پریسکوپی است می توان زاویه دید 90 درجه ای داشت.
  • گیره آهنربا دار: یک گیره بسیار کاربردی است. این گیره فلزی خاصیت آهنربایی دارد و می تواند در صورت نیاز قطعه آهنی که درون سوراخ و... افتاده را همراه با دوربین بالا بیاورند.
  • گیره قلاب دار: این گیره نیز بسیار کاربردی است. سر این گیره که می تواند به دوربین لوله ای متصل شود این امکان را به کاربر می دهد که در صورت نیاز شی و جسم درون حفره یا... را با گیره بالا بیاورد.

 

سیم حالت پذیر دوربین لوله ای آندوسکوپی ضد آب چراغدار

این کالا دارای سیم حالت پذیر است. انواع دوربین آندوسکوپی دارای سیم های نرم یا سیم های حالت پذیر هستند. روشن است که سیم های حالت پذیر را می توان پیش از استفاده به حالت مورد نظر درآورد و تا زمانی که فشار زیادی به سیم وارد نشده باشد دوربین در همان حالت باقی خواهد ماند. در تصویر برداری هوایی این ویژگی بسیار کاربردی است در صورتی که در انواعی که سیم نرم دارند این کار بسیار سخت خواهد بود.

افزایش طول با کابل افزایش USB

برای افزایش طول و متراژ کابل و سیم دوربین شلنگی آندوسکوپی چراغدار می توان از یک عدد کابل افزایش طول یو اس بی بهره برد. در صورت نیاز می توانید یک عدد کابل افزایش طول USB که دارای یک سر پورت کانکتور مادگی USB و یک سر کانکتور نری USB است را از بخش پایین همین صفحه و قسمت لوازم جانبی همزمان به سبد خرید خود بیافزایید تا دست کم متراژ و بلندای سیم این کالا را به 4 متر برسانید. Endoscope Snake eye Inspection Camera

آموزش نصب دوربین اندسکوپی روی کامپیوتر USB

پیش از این اشاره کردیم( دوربین آندوسکوپی ) که این محصول از هر دو حالت پورت USB رایانه و گوشی موبایل پشتبانی می کند و در انتهای سیم دارای یک فیش تبدیل شونده است که می تواند در حالت USB یا میکرو USB قرار بگیرد. برای راه اندازی این دوربین روی لپ تاپ و کامپیوتر کافی است:

نخست کامپیوتر را روشن کرده و ویندوز آغاز کنید. این نرم افزار را بارگیری و نصب کنید نرم افزار AMCAP

فیش متغییر را روی حالت USB قرار دهید و وارد پورت USB کامپیوتر و لپ تاپ کنید.

سپس با وارد کردن کانکتور نری USB دوربین به کیس کامپیوتر و لپ تاپ تصویر مورد نظر بر روی صفحه نرم افزار با کیفیت بالا مشاهده خواهد شد و امکان دیدن

  • saman sardari