دوربین مخفی کوچک

فروش انواع دوربین مخفی کوچک جاسوسی ریز

دوربین مخفی کوچک

فروش انواع دوربین مخفی کوچک جاسوسی ریز

فروش انواع دوربین مداربسته مخفی کوچک-دوربین بیسیم وای فای -دوربین بیسیم کوچک-دوربین ریز مدابسته-دوربین جاسوسی جاسازی شده در اشیا

پیوندها

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
دوربین کوچک متصل به موبایل

در چند سال اخیر ، دوربین کوچک با قابلیت اتصال به موبایل یا همان دوربین های وایرلس، محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه مالکد، علت این محبوبیت، عدم نیاز به کابل کشی و نصب آسان و ابعاد کوچک این گونه دوربین هاست که نیاز به تجربه و مهارت خاصی ندارد. البته هنگامی که از عبارت "عدم نیاز به کابل کشی" استفاده می کنیم، منظور این است که این دوربین ها برای ارسال داده هایی همانند تصویر و صدا نیازی به کابل ندارند اما در هر صورت باید از طریق کابل، برق رسانی شوند. البته نوع دیگری از دوربین های بی سیم وجود دارد که به معنای کامل بی نیاز از سیم کشی هستند، این دوربین ها باتری خور می باشند اما مثل هر وسیله باتری خور دیگری، هر چند وقت یکبار نیاز به شارژ باتری دارند.

دوربین فلتی

دوربین مخفی کوچک

خرید دوربین مخفی کوچک

دوربین شلنگی آندوسکوپی

دوربین آندوسکوپی

خرید دوربین کوچک مخفی متصل به موبایل را از کجا خریداری کنیم؟

فروشگاه های زیادی در زمینه فروش دوربین مداربسته فعالیت می‌کنند ولی اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته بیسیم و با کیفیت هستید. فروشگاه اینترنتی مالکد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته بیسیم کوچک،ردیاب خودرو، دزدگیر اماکن و سایر محصولات حفاظتی و نظارتی میباشد.

فروشگاه اینترنتی مالکد :

جهت برسی محصولات و مشاهده دوربین مداربسته بیسیم روی لینک دوربین کوچک متصل به موبایل کلیک کنید و اطلاعات دقیق محصولات را به همراه قیمت برسی کنید.

آدرس وب سایت : malked.com

تماس : ۰۲۱۲۸۴۲۲۳۳۸

انواع دوربین مداربسته بیسیم کوچک رم خور :

دوربین بیسیم SDW با ۳۰ روز نگهداری شارژ :

دوربین بیسیم SDW میتواند به صورت مداو م ۳۰ روز روشن بماند و اگر به دنبال دوربین مداربسته کوچک با نگهداری شارژ بالا هستید دوربین ببیسیم SDW میتواند گزینه مناسبی باشد جهت اطلاعات دقیق و برسی ویدیو این محصولات به فروشگاه اینترتی مالکد مراجعه کنید.

امکانات دوربین SDW : فروش شنود مخفی صدا

  • ۳۰ روز نگهداری شارژ
  • مشاهده آنلاین تصاویر بر روی موبایل
  • ضبط صدا، ارسال آلارم و تشخیص حرکت
  • بدون نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط
  • ضد آب و گرد غبار IP۶۶
  • دید در شب قوی
  • اطلاعات و ویدیو محصول را در وب سایت مالکد برسی کنید

دوربین بیسیم رم خور DV۲۰۰۰ :

دوربین بیسیم DV۲۰۰۰ دوربینی کوچک با امکانات بسیار پیشرفته است این دوربین کوچک نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط نداشته و کلیه اطلاعات بر روی کارت حافظه ذخیره می‌شود اگه به دنبال دوربین کوچک برای امنیت هر چه بیشتر منزلتان هستید این دوربین میتواند مناسب باشد.

دستگاه شنود مخفی صدا

  • پشتیبانی از کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی
  • مشاهده آنلاین تصاویر بر روی موبایل
  • قابلیت تشخیص حرکت و ارسال آلارم
  • بدون نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط شنود مخفی صدا سیم کارتی

اطلاعات و ویدیو محصول را در وب سایت مالکد برسی کنید

جهت مشاوره و خرید میتوانید به فروشگاه دوربین مداربسته مالکد مراجعه کنید و یا با شماره زیر تماس بگیرید کارشناسان فروشگاه اینترنتی مالکد شما را برای بهترین انتخاب راهنمایی میکنند.

آدرس وب سایت : MALKED.COM

تماس : ۰۲۱۲۸۷۲۲۳۳۸

مشاوره و پشتیبانی : ۰۹۹۸۱۳۳۳۱۱۱

انتهای رپرتاژ آگهی

  • saman sardari
  • ۰
  • ۰

 

فروشگاه اینترنتی نهصد مرکز فروش انواع ردیاب خودرو آهنربایی و ردیاب شخصی می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه نهصد، جهت خرید و اطلاع از قیمت ها می‌توانید به وب سایت نهصد مراجعه کنید، آدرس وب سایت نهصد : nohsad.com

تماس : ۰۹۹۸۱۲۹۹۹۹۱

بیشتر دستگاه های ردیاب موجود در بازار دستگاههایی هستند که نیاز به نصب روی خودرو ، موتور ، دوچرخه و ... دارند. چنین دستگاههای دیگری بر هزینه پرداخت بابت خرید ردیاب باید قیمت ای بابت نصب ردیاب خودرو به نصاب بپردازید. نصب ردیاب روی وسایل نقلیه نیاز به صرف زمانی برای انجام سیمکشی ردیاب و همچنین وصل کردن رله قطع کن ، سنسورهای مختلف چون سنسور سوخت، سنسور دما و رطوبت و ... دارد.

دوربین فلتی وای فای

دوربین شلنگی آندوسکوپی

دوربین مداربسته بیسیم

فروش دوربین مخفی کوچک

دوربین کوچک مخفی

ردیاب خودرو آهنربایی

ردیاب آهنربایی نوعی از دستگاههای ردیاب است که نیازی به نصب کامل نیست و نیازی به منبع تغذیه و نصب میکروفن ندارد. با جی پی اس ماشین آهنربایی بدون نیاز به نصب ردیاب آن را هرجا از ماشین مخفی کنید یا به اجسام فلزی چون زیر ماشین وصل شوید و با گوشی و کامپیوتر قابلیت ردیابی آنلاین ماشین را داشته باشید.

ردیاب آهنربایی دارای یک باتری داخلی است که نیاز به اتصال ردیاب به باتری ماشین یا موتورسیکلت از بین می برد. چنین دستگاههایی به مانند یک گوشی باتری دارند که مدت زمان شارژ آنها مشخص شده است و در زمان اتمام شارژ نیاز به شارژ مجدد باتری ردیاب است تا کار کند.

تفاوت بین ردیاب آهنربایی و ردیاب نصبی

دستگاه ردیاب آهنربایی نیازی به سیمکشی و اتصال به باتری خودرو یا موتورسیکلت چیزی. منبع تغذیه ردیاب آهنربایی توسط یک باتری موجود در داخل دستگاه تأمین می شود.

۱. مخفی کردن ردیاب در قسمت های مختلف ماشین بدون نیاز به سیمکشی

۲. بدون نیاز به نصب توسط نصاب ردیاب خودرو

۳. قابلیت شنود بدون نیاز به نصب میکروفن

۴. قابلیت خاموش شدن توسط ارسال پیامک ندارد.

۵. قابلیت برقراری تماس و مکالمه دو طرف وجود ندارد.

انواع ردیاب آهنربایی

تفاوت بین دستگاههای ردیاب آهنربایی تنها در مدت شارژ باتری دستگاه است. به عنوان مثال یک دستگاه آهنربایی دارای ۱۵ روز شارژ باتری است و دستگاه دیگر دارای ۹۰ روز شارژ باتری است. به این معناست که دستگاهی که دارای ۱۵ روز شارژ باتری است بعد از اتمام شارژ در ۱۵ روز نیاز به شارژ مجدد دارد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت ردیاب خودرو و ردیاب شخصی کوچک بر روی خرید ردیاب خودرو آهنربایی کلیک کنید و با مراجعه به وب سایت نهصد اطلاعات دقیق را به همراه قیمت برسی کنید.

آدرس وب سایت فروشگاه اینترنتی نهصد : nohsad.com

  • saman sardari